Ja ik zou ook vet afkijken hoor, zo heb ik ook mijn havo gehaald
Ik zou het echt zuur vinden als Laetitia er hierdoor uitgaat. Ik denk dat Kim Lian de mol is, maar Laetitia zit al het langste op haar van iedereen
haha ja maar zo werkt het niet
Haha ja sad
Raar vraagteken
Neeeeeeee
Ah jammer!
Kim-Lian voelde het alweer hoor LOL
De kans dat Kim Lian toch de mol is word helaas wel steeds groter zo
Haha wow Thomas is ook een echte toekomstvoorspeller naast Kim Lian
lijkt me wel weer heel grappig dat er iemand verkeerd zit in de finale
Hahaha jaa en dan die totale shock bij de uitslag
Wie is de mol?
- Everon
- Fresia
- Kim Lian
- Thomas
- Ik kan nog steeds niet voor één mol kiezen hoor!!
0 stemmers
Ik kan me echt niet voorstellen dat Kim lian de mol is. Dan zouden ze haar toch nooit zo verdacht maken in de afleveringen.
Nee en het feit dat we nu weten wie wie verdenkt, betekent dat niemand de mol nog in de gaten heeft.
Ik vind het jammer dat Laetitia eruit is, ze was leuk en anders. Nu hopen dat Kim Lian eruit gaat volgende week. Maar ik vrees Thomas.
Ik zat de hele tijd op Everon, maar sinds deze aflevering denk ik ineens Fresia
Toevallig heb ik laatst het seizoen met Jan gezien en Rick zei precies hetzelfde als Art toen zei bij die aflevering dat hij langs de kandidaten liep, dus ik dacht al dat de mol op een bootje langs zou komen. Ik zat al op alle bootjes te letten, maar belaas laten ze dat natuurlijk nooit zien. Ik denk ineens dat Fresia omdat zij ook wel zo’n type is die “een mol met lef” wil zijn
Ja, Fresia zou me idd doen denken aan Jan. Zo’n mol die de fanatieke kandidaat speelt.
Ja ik ook! Waarom die hele boot doorgaan. En foto van de boef maken.
Schapen opdracht was echt onmogelijk. Hoe wil. Je 1 schaap uit een kudde halen.
Bij Fresia heb ik steeds het gevoel dat haarvgedrag niet klopt bij hoe ik haar verwacht had. Nu kende ik haar niet voor wie is de mol, dus is dat alleen op een gevoel gebaseerd. Ik had haar gewoon veel fanatieker en feller verwacht.
Ben er echt van overtuigd dat KL de mol is hoewel ik het niet hoop want ik vind haar echt heel hinderlijk en ook té obvious.
Wat ik ook zo opvallend vond met die Molly’s en Millie’s ( whaha die naam) opdracht is dat ze zei: “ jemig ik zie echt niks hè jongens, ik ben super slechtziend, ik heb -8! ( = dus een mol want die zijn ook nagenoeg blind).
En zij was als eerste toch? Dat maakt logistiek weer uit want dan kon ze daarna op een bootje dus iedereen bijlangs varen.
En ik denk zelf dat ze zich had versproken tegen de groep over iets met schapen gaan doen ( omdat ze dat als mol al wist) maar dat ze daar dan maar van heeft gemaakt dat ze dat had ‘doorgekregen’.
EDIT: haha ow heb het even opgezocht en ze blijkt idd hele slechte ogen te hebben, al van jongs af aan… hmm…