Wie is de Mol? 2020 #2

Ik vind het van KL allemaal te opzichtig in beeld gebracht worden als zij nu de mol is. Of het is omgekeerde psychologie dat het er te dik op ligt dat niemand haar daarom verdenkt en dat ze het toch is.

Zelf neig ik naar Everon omdat we eigenlijk nooit echt opvallende dingen van hem zien? Fresia is ook echt een opvallende persoonlijkheid waardoor ze best wat aandacht krijgt en dat lijkt me voor de programmamakers niet gunstig als heel NL haar verdenkt en ze ook nog echt de mol is.

9 likes

Wie voldoet ookalweer aan welk antwoord hier? Ik heb het teruggekeken en ook dingen geskipt dus ik weet het niet

Fresia deed niet mee. Thomas was eerst, volgens mij Everon 2e en Kim 3e.
Oh nee shit! Klopt niet, ik had te snel gelezen dacht dat het over de complete test ging. Fresia deed in ieder geval niet mee, dat klopt nog :joy:

1 like

Thomas was als eerste, toen Laetitia, Kim-Lian en als laatste Everon. Dacht ik tenminste!

3 likes

Nee, leatitia was als laatste! Daarom koos Thomas haar ook om het resultaat van de rest te laten zien. Maar niet dat dat uitmaakt voor deze vraag haha.

2 likes

Nee volgens mij klopt wat @Ivory zegt. Leatitia was als laatste met het bouwen van de blokken waardoor ze algeheel laatste werd, maar met flessen schieten was Thomas eerste en zij tweede.

2 likes

Nouja Jan was ook veruit de grootste persoonlijkheid in zijn seizoen en veel in beeld en toch amper verdacht.

Zit echt in een Fresia tunnel, vind haar al vanaf de eerste aflevering heel verdacht

5 likes

Oja oeps sorry!!

1 like

Ik heb al in Hila, Everon en Fresia tunnels gezeten en nu denk ik weer Kim Lian door die hint met een promo voor het programma met masker waar haar oog precies inpast.

Ik heb tot nu toe gespreid maar denk dat ik nu overstap op everon. Al vind ik kim lian zo onecht overkomen dat ik daardoor t idee had dat zij de mol was. T voelt alsof ze de hele tijd acteert.

Ik moest zo lachen om deze:

11 likes

Ik zit er weer klaar voor!

1 like

Ik ook! Ben toch weer in Fresia tunnel vanavond

2 likes

Ik ben deze tunnel ook in gegaan sinds vorige week!

1 like

Over een uur weten we al wie de drie finalisten zijn. Voor m’n gevoel is dit seizoen echt net pas begonnen haha, echt snel gegaan

5 likes

Die penningmeester zegt toch zo weinig, is er nou pas nog een mol geweest die de pot had gesaboteerd?

1 like

hmm ik heb mijn punten nog verdeeld over 2 mensen, had even niet door dat er nog maar 4 in het spel zitten

1 like

Vgm niet nee, als je als mol ineens ‘geld kwijtraakt’ valt dat veel te veel op

1 like

Ik zit ook al raar te kijken, nog maar 4 kandidaten

1 like

Ben er klaar mee sinds ik vorige week de helft kwijt was door Leatitia, ik ga all in op Everon.

2 likes