Wie is de Mol? 2020 #2

Nee volgens mij klopt wat @Ivory zegt. Leatitia was als laatste met het bouwen van de blokken waardoor ze algeheel laatste werd, maar met flessen schieten was Thomas eerste en zij tweede.

2 likes

Nouja Jan was ook veruit de grootste persoonlijkheid in zijn seizoen en veel in beeld en toch amper verdacht.

Zit echt in een Fresia tunnel, vind haar al vanaf de eerste aflevering heel verdacht

5 likes

Oja oeps sorry!!

1 like

Ik heb al in Hila, Everon en Fresia tunnels gezeten en nu denk ik weer Kim Lian door die hint met een promo voor het programma met masker waar haar oog precies inpast.

Ik heb tot nu toe gespreid maar denk dat ik nu overstap op everon. Al vind ik kim lian zo onecht overkomen dat ik daardoor t idee had dat zij de mol was. T voelt alsof ze de hele tijd acteert.

Ik moest zo lachen om deze:

11 likes

Ik zit er weer klaar voor!

1 like

Ik ook! Ben toch weer in Fresia tunnel vanavond

2 likes

Ik ben deze tunnel ook in gegaan sinds vorige week!

1 like

Over een uur weten we al wie de drie finalisten zijn. Voor m’n gevoel is dit seizoen echt net pas begonnen haha, echt snel gegaan

5 likes

Die penningmeester zegt toch zo weinig, is er nou pas nog een mol geweest die de pot had gesaboteerd?

1 like

hmm ik heb mijn punten nog verdeeld over 2 mensen, had even niet door dat er nog maar 4 in het spel zitten

1 like

Vgm niet nee, als je als mol ineens ‘geld kwijtraakt’ valt dat veel te veel op

1 like

Ik zit ook al raar te kijken, nog maar 4 kandidaten

1 like

Ben er klaar mee sinds ik vorige week de helft kwijt was door Leatitia, ik ga all in op Everon.

2 likes

‘Carpet diem’ is wel een goede titel :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Wel een esthetisch goede opdracht, love kleden

4 likes

Zo leuk dat al die winkeltjes meedoen. Zie dat in Nederland echt niet gebeuren hahah

3 likes

Maar hoe werkt dit, hoe krijgt elke winkel z’n juiste kleden terug :joy: error

11 likes

Ik verdenk nog steeds Everon. Hoop heel erg dat Thomas de finale haalt, vind hem zo leuk. Maar aangezien Fresia (die nog een vrijstelling heeft) en KL allebei op Everon zaten, ben ik bang dat hij eruit vliegt.

3 likes