Nee volgens mij klopt wat @Ivory zegt. Leatitia was als laatste met het bouwen van de blokken waardoor ze algeheel laatste werd, maar met flessen schieten was Thomas eerste en zij tweede.
Nouja Jan was ook veruit de grootste persoonlijkheid in zijn seizoen en veel in beeld en toch amper verdacht.
Zit echt in een Fresia tunnel, vind haar al vanaf de eerste aflevering heel verdacht
Oja oeps sorry!!
Ik heb al in Hila, Everon en Fresia tunnels gezeten en nu denk ik weer Kim Lian door die hint met een promo voor het programma met masker waar haar oog precies inpast.
Ik heb tot nu toe gespreid maar denk dat ik nu overstap op everon. Al vind ik kim lian zo onecht overkomen dat ik daardoor t idee had dat zij de mol was. T voelt alsof ze de hele tijd acteert.
Ik zit er weer klaar voor!
Ik ook! Ben toch weer in Fresia tunnel vanavond
Ik ben deze tunnel ook in gegaan sinds vorige week!
Over een uur weten we al wie de drie finalisten zijn. Voor mân gevoel is dit seizoen echt net pas begonnen haha, echt snel gegaan
Die penningmeester zegt toch zo weinig, is er nou pas nog een mol geweest die de pot had gesaboteerd?
hmm ik heb mijn punten nog verdeeld over 2 mensen, had even niet door dat er nog maar 4 in het spel zitten
Vgm niet nee, als je als mol ineens âgeld kwijtraaktâ valt dat veel te veel op
Ik zit ook al raar te kijken, nog maar 4 kandidaten
Ben er klaar mee sinds ik vorige week de helft kwijt was door Leatitia, ik ga all in op Everon.
âCarpet diemâ is wel een goede titel 
Wel een esthetisch goede opdracht, love kleden
Zo leuk dat al die winkeltjes meedoen. Zie dat in Nederland echt niet gebeuren hahah
Maar hoe werkt dit, hoe krijgt elke winkel zân juiste kleden terug
error
Ik verdenk nog steeds Everon. Hoop heel erg dat Thomas de finale haalt, vind hem zo leuk. Maar aangezien Fresia (die nog een vrijstelling heeft) en KL allebei op Everon zaten, ben ik bang dat hij eruit vliegt.