Nou volgend seizoen mike mee laten doen
KL noemde het een zure bom sorry
Ik hou van de mol, wie het ook is haha zo lief
Ahh zelfs in zijn gesprekje is hij leuk en zo vriendelijk
Kunnen we alsjeblieft een inzamelingsactie starten voor een stylist voor Rop?
Zooo jammer van Thomas
Ik kom er nu pas achter dat de afvallers ook echt daar blijven in een hotel hahaha
Is voor het eerst dit jaar! Normaal vliegen ze naar huis, nu blijven ze in het land en komen de afvallers weer samen. Ook voor de ontmaskering dus.
Zo die moltalk dat houd ik echt niet vol hoor
Wat een drama dat ze die kledenopdracht gaan bespreken en iedereen door elkaar gaat krijsen
Thomas heeft zo’n kleed gekocht!! Wat leuk haha
Superleuk kleed. matchte ook goed met z’n hond haha
Oeh ze waren in mijn forumnaam
Was op IG op zoek naar selfies van de carpet diem opdracht, maar kwam alleen deze tegen (Dutch show met een Deense vlag )
Wel tricky dat ze met de laatste 4 kandidaten in een toeristisch dorp een opdracht gaan doen.
Stel je zou per ongeluk iemand zien mollen op de achtergrond, zou geweldig zijn
Ben er nu wel vrij zeker van dat Everon de mol is. Thomas zat op KL en is er nu uit. KL en Fresia zitten al heel lang op Everon.
Of Fresia is de mol en niemand heeft het goed tot nu toe
Het maakt me niet uit of Everon of Fresia de mol is, zolang het maar niet KL is. Vrees echter wel dat zij het is.
Ik zou het ook heel stom vinden als KL het is 🥲
Maar KL kan het toch ook bijna niet meer zijn als Thomas eruit is? Aangezien hij op KL zat.
Wel als de rest ook op haar zit en hij de test het slechtste maakt of te langzaam toch?
Ik geloof nooit zo dat ze zitten op wie ze zeggen of ik snap het niet goed genoeg
Ja maar KL en Fresia zitten op Everon. Dus dan zou je verwachten dat als KL het is dat Fresia eruit gaat. Ik weet trouwens even niet meer op wie Everon zat.
Dit is trouwens natuurlijk wel er van uitgaande dat ze ook echt op diegene zitten waarop ze zeggen dat ze zitten.