Wie is de Mol? 2020 #2

Ik vind Everon verdacht omdat je m niet kan pijlen en hij is zo enorm passief, je ziet hem heel vaak de halve opdracht niet en dan is ie eindelijk in beeld en dan doet ie heel sloom.

Fresia vind ik ook wel verdacht maar ze had wel heel snel 3 steppen gevonden. Maarja heb je ook geen kut aan als je de wielen niet vindt.

En Kim-Lian mag gewoon de tyfus in haar oogbal krijgen

5 likes

Ik las net dit

Sinds aflevering 6 komt er bij elke opdracht 100 euro minder in beeld. Het is (nog) niet duidelijk hoe dit komt.

:thinking:

1 like

Hoe bedoelen ze dit? Uit de pot? Als in: steelt de penningmeester geld uit de pot?

Verder denk ik dat de verdenkingen die wij zien niet of maar gedeeltelijk kloppen. Dus daar kun je meestal weinig aan afleiden.

2 likes

Ja het potbedrag is dus inderdaad elke keer 100 minder, maar we zien natuurlijk niet wat er gebeurt

3 likes

Aaaah Nelleke van Trust Nobody is bevallen! Waren wel veel complicaties las ik op instagram maar ze zijn nu thuis. Nog voor de finale dus, haha :biggrin:

8 likes

Ik zat eerst te zeuren dat, omdat ik de helft niet echt kende, ik niet zo lekker in t seizoen kon komen. Maar nu is t bijna voorbij en hebben we een band en ga ik ze missen :cry:

5 likes

Zou wel verklaren waarom ze zo openlijk Everon mol noemt, ff verwarring zaaien en hopen dat de rest dan ook meer geneigd is om op Everon te gaan (en dan zelf winnen door op Fresia te gaan)

@Zemraluani Hoezo haat jij KL zo haha? Ik moet zeggen dat ik haar nu wel oké vind, moest gewoon wennen aan haar expressieve persoonlijkheid ofzo. Maar miss ben ik in de minderheid nu

2 likes

Ik heb hele tijd everon en kim. En nu alle punten op everon. Maar ergens knaagt het dat het fresia is. Vooral door de laatste paar afleveringen.

Zie Kim er ook wel voor aan om idd openlijk Everon te zeggen maar dat ze Fresia verdenkt. Niet eerste keer dat ze verwarring wilt zaaien.

2 likes

Voor als je net als mij dit ook afvroeg.

Ik zit nog steeds op Everon & Fresia, wil eigenlijk al m’n punten nu op Everon zetten, maar ben dan ook bang dat ik m’n punten dan straks kwijt ben,als toch Fresia blijkt te zijn.

Kim Lian mag van mij lekker afvallen, misschien komt omdat ze zo erg aanwezig is & veel in beeld gebracht wordt. Maar vindt hier zo irritant overkomen.

19 likes

Ik verdacht de eerste afleveringen Everon, tot die aflevering waar Thomas dat zakje geld laat vallen in het duel met Everon en Everon heel (oprecht?) boos is. Ik vond dat in zo’n contrast staan met hoe fake hij soms reageert (zoals hij voor dat duel zegt: ‘Ik verdenk jou Thomas😏’). Hij heeft wel vaker in mijn ogen oprechte kandidaatreacties. Als hij de mol blijkt heb ik hem als acteur heel erg onderschat! Maar ik denk dat Fresia het is. Kim had ik al afgeschreven bij die maskerhint, zo’n fout maakt het programma toch niet meer na die Klaas hint jaren geleden toen iedereen het door had.

1 like

Ja daar twijfel ik ook om, terwijl Fresia juist heel vaak heel geacteerd lijkt te reageren en natuurlijk geen acteur is dus het misschien niet beter kan verbergen dan dat ze nu doet. Ik ben haar gaan verdenken om hoe ze vaak reageert op dingen die Rick zegt, heel vaak voelt dat heel onnatuurlijk. Dus ik denk eigenlijk zij.

Maar het zou leuker zijn als het Everon was en hij idd gewoon een fantastische acteur blijkt.

5 likes

Ik ben vooral benieuwd hoe ze nog wisten welke tapijten van wie waren haha!

6 likes

Ik heb dit vooral me Thomas. Mijn vriend was al fan van hem, ik niet zo, maar ik ben hem echt gaan waarderen en gunde het hem zo om te winnen. Miss you To :frowning_face:

5 likes

Moet je uiteindelijk al je punten op 1 iemand inzetten?
Ik denk dat ik voor Everon ga. Fresia zou ik ook wel leuk vinden. Kim Lian komt gewoon altijd onoprecht over daarom zou ik t heel jammer vinden als ze t is. T is gewoon net alsof ze altijd een rol speelt ofzo.

1 like

Ik snap de Kim haat ook niet zo. Ik vind haar wel bijzonder, ze is ook compleet anders dan ik ben. Maar ik kan het wel waarderen.

5 likes

Wie is de mol?

• Everon
  • Fresia
  • Kim-Lian

0 stemmers

Wie is de winnaar?

• Everon
  • Fresia
  • Kim-Lian

0 stemmers

Wie is de verliezer?

• Everon
  • Fresia
  • Kim-Lian

0 stemmers

1 like

Ze waren blijkbaar gemarkeerd per winkel! (Dit is de regisseur)

21 likes

Ik vond hem hier juist zo geacteerd haha. Echt zo van: ik ga nu even heel boos doen dat ik geen vrijstelling heb, maar eigenlijk boeit het me niet want ik ben toch de mol.

3 likes

Haha zou ook wat zijn als ze dit niet vooraf regelen, net alsof winkeleigenaren dan hadden gezegd ‘hier joh, 20 kleden, neem maar mee!’

4 likes

Haha ja misschien ben ik erin getrapt, we gaan het snel zien :grin: