Wie is de Mol? 2020 #2

Thanks! Ben nu wel benieuwd geworden naar het verschil

2 likes

Hahaha oke vind het wel leuk dat dit dus daadwerkelijk een hint bleek te zijn :joy:.

En blij dat Fresia heeft gewonnen!

13 likes

Ik heb haar wel in het publiek zien zitten!

1 like

Ik heb moltalk nog niet gezien dus weet niet of je dat misschien bedoelt, want in de ontknoping zag ik haar dacht wel achter Welmoed zitten naast Lashkmi.

2 likes

Spoiler widm België

Samenvatting

Belgische mol kan het niet meer aan en stapt uit 'Wie is de Mol?' | NOS

Voor de widm volgers die niet de Belgische volgen, die kan ook :sweat_smile:

4 likes

Dankjewel voor de spoiler :sweat_smile: ik ging er vanuit dat ik dit topic wel veilig kon lezen. Maar goed, het is ook al over heel internet te vinden dus ontwijken was lastig geworden…

5 likes

Oh ja sorry :disappointed: ja helemaal als je t niet verwacht gaat dit heel lastig te ontwijken zijn

1 like

Ik had het eerlijk gezegd nog nergens gelezen. En veel kijkers volgen het via npostart, dus die hebben pas vanavond de mogelijkheid om het te zien. Het nieuws kan je natuurlijk niet ontwijken als het ook op nos wordt gedeeld. Maar in dit topic verwacht ik toch even een spoiler. En helemaal in de Wie is de Mol topic dat is aparte topic dan De Mol. Dus ik verwachten ook eigenlijk nieuws over widm en niet iets over De Mol.

@Snork je spoiler is niet gelukt. Je moet volgens mij nog een spatie zetten na en voor [spoiler/]

3 likes

Je moet ff de witregel verwijderen in je spoiler anders doet ie het niet. En zet er dan ook even boven waar de spoiler over gaat, anders hebben mensen er nog niks aan.

Gelukt hoor :joy: even een stukje forum-opvoeding. Sorry voor de spoilers, ik dacht dat de aflevering gewoon op tv was geweest en daarmee geen spoiler noodzakelijk was, want tis al geweest. Had t uiteindelijk ook wle kunnen verwijderen

2 likes

Aflevering is indd op tv geweest in België. In Nederland kan je pas maandagavond kijken via npostart of gelijk zondagavond na de aflevering van De Mol via goplay. En ik zou begrijpen als je het in De Mol België topic had geplaatst zonder spoiler. Daar hoef je het ook niet te blurren of iets, maar voor dit topic was het wel beter geweest :see_no_evil:

Maarja gebeurt is gebeurt. Dus jammer voor nu, volgende keer beter. Het is vervelend maar ook niet einde van de wereld. En snap ook wel dat jij dit uitzonderlijk nieuws wil delen, want ja :scream::scream: wtf

2 likes

Ik weet niet meer wie het was maar ik was hier net een reactie aan het lezen over dat dit diegene doet denken aan een urban legend over widm en toen was de post opeens weg. Nu wil ik weten wat het was haha :sob:

Voor zekerheid spoiler als je De Mol nog niet hebt gekeken

Dit hele gedoe van De Mol doet me denken aan de urban legend dat in het 5e seizoen van WIDM ook de oorspronkelijke mol is verwisseld met Yvonne Jaspers omdat de oorspronkelijke mol ziek was geworden ofzo. Volgens mij is dit nooit bevestigd noch ontkracht. Vind het wel goed hoe ze het in België hebben opgelost!

6 likes

Was de spoiler even vergeten :grin:

4 likes

Ohhh haha ja dat kan ik me ook nog herinneren!

Huh? Wauw. Helemaal gemist.

Vanaf 7 oktober staat de Amerikaanse versie van De Mol op Netflix. Het is duidelijk weer overdreven Amerikaanse tv maar oke ik geef het een kans.

15 likes

Oh jeetje zo verschrikkelijk Amerikaans haha ik weet niet of ik dit aan kan :joy:

Ik zag de trailer ook en dacht eerst, hebben ze het nou verfilmd. Zal wel wat acteurs tussen zitten.
Maar ga denk ik wel kijken.
Bedragen zijn volgens mij wel hoog, zag voorstukje met 30.000 uit de pot.

2 likes

Zijn er mensen al begonnen aan The Mole? Ik heb net aflevering 1 gezien, weet nog niet wat ik ervan vind haha :laughing: Het kan sowieso nooit tippen aan De Mol

1 like