Ik zag het gisteren voorbij komen op Netflix. Ik denk dat ik het wel een kans ga geven! Haha
Ik ga het denk ik wel kijken, maar het lijkt me niet zo (vergeleken met onze mol).
Trailer zag er zo Amerikaans uit en de deelnemers meer als van die typische jonge knappe mensen voor in een reality soap die graag beroemd willen worden.
Ja! Ik vind wel leuk
genoeg actie in ieder geval en de afleveringen gaan lekker vlot.
@morange weinig variatie qua leeftijden inderdaad.
Edit: sommige spellen zijn precies uit de Belgische versie.
Vind het ook leuk, draait meer om de spellen. En de afleveringen hebben ook clifhangers. Het gaat wat minder om de eliminatie en de test enzo.
Ik heb nog maar 2 afleveringen gekeken. Maar ik vind het wel een beetje Wie is de mol voor beginners. Heel platgeslagen op z’n Amerikaans. Het gaat over de spellen, winnen, geld is nog belangrijk. Maar het psychologisch spelletje, het altijd in het spel zitten, de meerdere lagen van het spel, kortom dat wat Wie is de mol leuk maakt, en De Mol tot in het geniale uitvoert, is er niet. En ook het kijken met z’n allen, en verdenkingen hebben met z’n allen is met zo’n streamingsdienst afwezig. Daarom tot nu toe van mij een 4/10.
Ik ben inmiddels bij aflevering 5 omdat het makkelijk weg kijkt. Maar qua opdrachten zie je echt dat er veel van widm is overgenomen. Ik vind het wel echt veel te Amerikaans en overdreven allemaal haha.
Edit: zie nu al de 3e opdracht die precies hetzelfde is.
Willen jullie dit niet, dan blurren we het hele seizoen hun gezichten en spelen we The Masked Mole
Interessant! ![]()
Beter dat iedereen dan kiest voor niet bekend maken, dan blijft het extra lang spannend!
Luisteren jullie ook naar Trust Nobody? Zij haken echt op alles in als er een WIDM nieuwtje is, maar deze keer vond ik er echt helemaal niks aan. Het was een aaneenschakeling van voice memo’s van luisteraars die allemaal zeiden: “Ik denk dat persoon nummer zoveel deze BN’ers is om die en die reden.” Gaaaap. Echt totaal niet interessant
Vorig jaar vond ik hun podcast tegen het einde ook steeds vervelender worden met off-topic gelul wat ik regelmatig heb doorgespoeld.
Hebben jullie tips voor leuke WIDM podcasts? Ik heb de podcast van de makers zelf nog nooit geluisterd.
Ze hebben 5 coordinaten gegeven en de datum 26 nov 14.00 uur
Ik zie net via insta dat alle kandidaten bekend zijn!
Ik ken de helft denk ik
https://www.instagram.com/p/ClbdIUHsKQq/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ik zag direct een bekend gezicht maar dat is de presentator
Daniël Verlaan! Vet leuk, hopelijk blijft ie er lang in.
vind froukje zo’n ongezellige vrouw, geen widm type
Ik vind Anke de Jong van Elle leuk! Wellicht gaat ze net als Cecile Narinx het geld strijken?
Ranomi vind ik ook een leuke kandidate. Ben benieuwd of ze superfanatiek is.
Soy ![]()
![]()
Ja ik wilde eigenlijk niet meer kijken, maar nu met Soy is het een ander verhaal ![]()