Wie is de Mol? 2020 #2

Horrorfilm dit

3 likes

Wooooow dat beeld van Sarah was creepy haha

3 likes

Mijn punten op sarah zijn wel weg. Zouden die terugkomen als ze terug in het spel komt?

3 dagen in een of andere kooi vast zitten en dan wil niemand je terug :sob:

6 likes

Ja dat denk ik wel!

1 like

Morgen kun je terugkomen door geld uit de pot te spelen. Ik wacht om zolaat op je bij de staalfabriek

2 likes

Sarah kan wel terug komen in het spel, maar ze is niet de mol, want ze heeft een rood scherm gehad. Ze gaat nu lekker voor de mol geld uit het spel spelen, maar dat zal haar niet helpen, vrees ik.

2 likes

Kunnen we dan wel stellen dat Sarah niet de mol is? Lijkt me wel he?
Hoop echt dat ze terugkomt, volgens mij een leuke chick

8 likes

Maar die had geen rood scherm gezien.

7 likes

Oh echt? Wie dan?
Ik dacht dat ze altijd zeiden dat de mol nooit een rood scherm krijgt

2 likes

Ik vond de pot al zo hoog na aflevering één. Vandaar dus. :stuck_out_tongue:

1 like

Weet iemand wek seizoen nr dat van ‘we zijn niet in kiev vriend’ is? Wil al een tijdje wat seizoenen terugkijken dus lijkt me wel een goede om mee te beginnen

2 likes

Maar als mol kun je toch een rood scherm krijgen door de test helemaal fout te maken? Moet t natuurlijk wel zo in elkaar zitten dat ze hoe dan ook terugkomt

1 like

2018!

4 likes

De Mol vult test in voor de sier. Dus dat heeft geen invloed op de uitslag

2 likes

Thanks!

1 like

Zeggen ze echt dat de mol nooit rood krijgt? Ik dacht ‘de mol hoeft nooit naar huis’. Sarah is natuurlijk nog niet thuis en nooit thuis geweest als ze terugkomt

En ze komt terug als ze geld uit de pot speelt. Wie speelt geld uit de pot? De mol. En als je eruit ligt en niet meer meedoet kun je niks uit de pot spelen

Ja sorry ik vind Sarah helemaal leuk en wil dat ze de mol is

9 likes

Omg wat een aflevering moet ff bijkomen hiervan
Arme Sarah ik zou ook helemaal gek worden maar hoop echt heel erg dat ze terugkomt!!! En wint mag ook

6 likes

Ik zou dit alleen qua programma gewoon stom vinden, de mol eruit laten gaan met een rood scherm en dan de volgende aflevering geld laten wegspelen. Had ik anders gevonden als de groep de mol ergens voor kiest om iets te doen en er dan geld de pot uit gaat.

Qua kandidaat hoop ik ook dat ze terugkomt!

3 likes

Ik vergeet trouwens altijd dat je voor aflevering 1 al punten kan inzetten in de app. Vind dat zo stom :confounded: