Wie is de Mol? 2020 #2

Ik vind dit seizoen helemaal leuk omdat ik nu wel vrijwel iedereen uit de groep ken. Veel leuker dan dat ene seizoen met billy eilish en al die andere onbekenden. Toen wist ik halverwege het seizoen nog niet wie wie was

6 likes

Ik kan echt niet geloven dat Froukje gewoon 50 is :scream:

8 likes

Hahaha die doet helemaal mee met de trend ja van 50 worden (dit is een grapje van de mediameiden anders vrij random opmerking)

14 likes

En de mol kan er niet uit, dus dan is t puur doorgestoken kaart. Want ze moet zich wel terugspelen, dus dan is t ook geen spel meer.

2 likes

en @MadameMignon
Volgens mij was het winnaar Paul Rabbering in het seizoen 2007. Hij viel in de 3e aflevering af en vocht zich terug en werd winnaar. Hij was niet de mol, maar wel aangewezen als mol door de 2 andere kandidaat en de mol zelf (Inge Ipenburg).

5 likes

Nabil lijkt echt te erg op Rutte.

2 likes

Zou de widm redactie Sarah ook niet als eerste afvaller gehad willen hebben dat ze haar laten terugkomen?

2 likes

Als ze veel naar België kijken hè, zit Sara dan straks in een auto met tomatensaus die kan ontploffen?:sweat_smile:

9 likes

Het is allemaal wel heel erg afgekeken van De Mol he! Die tweede opdracht is gewoon de Ali-Express versie van de Shosholoza opdracht, in beide gevallen moesten de deelnemers zingen en opgaan in het koor en de andere helft van de deelnemers moest opdrachten doen om de kans op slagen groter te maken. Ook een eerste afvaller laten terugkomen zien we ook vaker in België. Hoop echt niet dat ze nog meer opdrachten hebben nageaapt.

LOES! LOES!

1 like

Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Vind het helemaal niet erg dat het afgekeken is van België, zit gewoon goed in elkaar en met andere kandidaten pakt het toch weer anders uit.

28 likes

Ik heb de mol België nog nooit gezien, dus scheelt ook weer haha.

In het voorstukje voor volgende week moesten de kandidaten zich ook verbergen voor drones. Dat deed me heel erg denken aan een opdracht van De Mol van een aantal jaar geleden.

Ik hoop dat Sara terug mag komen, vond haar echt leuk. Had random op haar ingezet, dus ben al wat punten kwijt helaas. :’)

2 likes

Ik vind het wel grappig. Elk jaar wordt er in dit topic geroepen dat ze eens een voorbeeld moeten nemen aan de Vlaamse mol want die is veel beter! Nu doen ze dat en is het nog niet goed :joy:. En ja oke de opdrachten zijn bijna 1 op 1 hetzelfde maar andere groep dus I don’t care.

48 likes

Lol ik dacht juist; hehhh alweer zuid-Afrika? Maar ik kon niet zo helder krijgen welk seizoen zich daar dan had afgespeeld. Was het dus de Vlaamse!! Had ik niet eens door :clown_face:

Ik ben eigenlijk al jaren WIDM-moe. Het trucje ken ik nu wel, ik weet dat ze qua editing je enorm sturen (persoon X wordt erg verdacht gemaakt in de eerste afleveringen, die zal het wel niet zijn), ik stoor me aan het toneelspel wat kandidaten continu zo overdreven doen, de opdrachten zijn veelal haast onmogelijk om volledig te volbrengen (ook zonder mol), de hints zijn veeeeeel te ver gezocht en ik vind de kandidaten soms te ver gaan (bv jokers van elkaar jatten uit de koffers van andere deelnemers).

Ik heb gemerkt dat de dynamiek in de groep maakt of ik een seizoen leuk vind en verder kijk of dat ik toch na aflevering 2 afhaak. Het laatste seizoen wat ik dan ook écht gekeken heb was die met nikkie, Jeroen en tygo in de finale. Ik ben benieuwd of deze groep mij weet te pakken… ik vond Sarah wel heel leuk, dus als zij niet terug komt is de kans best aanwezig dat ik ook niet terug kom

10 likes

Ook een NL seizoen, toen met Janine Abbring die haar rug brak.

5 likes

Dit vind ik idd ook wel, kandidaten maken zoveel uit! Vond het seizoen van Nikkie en die van Miljuschka en Buddy heel leuk, maar denk dat dit seizoen ook wel potentie heeft (op bijv. die Renee type vrouw na)

8 likes

Ja die vond ik ook heel leuk!!
Leuke groepen onthoud ik ook, bij andere seizoenen moet ik echt graven in mijn geheugen.

3 likes

Helemaal mee eens dit! Ik haak ook zo af als de opdrachten te moeilijk/chaotisch zijn. Zou het ook heel leuk vinden als ze weer eens een seizoen met ‘gewone’ mensen zouden doen.

3 likes

Het scherm van Sarah vond ik oranje lijken. Kan ook door de verlichting komen enzo en misschien ben ik gewoon paranoia. Het leek mij iig niet het rood dat ze normaal gesproken gebruiken.

2 likes