Ohh valt me nu pas op dat er geen penningmeester is!
Toen had Kim Lian geld niet ingeleverd, dus was de pot ineens de volgende keer lager. En toen beweerde ze dt ze het niet had, en later gaf ze het half terug. In ieder geval leverde het voor de makers een te ingewikkelde verhaallijn op. Schijnt dat ze toen, net als in de BE versie, besloten hebben geen geld meer te doen.
Huh nou wat stom
(Ja ik hou niet van verandering ik wil gewoon papieren molgeld)
(En guldens ja)
Hoe kan ik zo groot fan zijn van dit programma, maar zo tering slecht zijn in het spel/de app
Mag Soy ajb een enkeltje naar huis, wát een irritante kerel. Weet nu al dat hij er lang in blijft omdat hij zo opzichtig molt en anderen daar dus intrappen
Maar wat irritant ook dat één gare actie van kim lian niet gemanaged kan worden door het widm team en ze dan maar geen penningmeester doen? Is juist een leuk onderdeel altijd vind ik.
En in t verleden werd er ook wel een geld van een brug gemikt, of werd het gelddoosje gestolen. Je kunt toch gewoon van te voren instructies meegeven; ‘geld dat reeds gewonnen is mag je niet meer laten verdwijnen vrienden’
Ik vind hem normaal gesproken wel een leuke gast maar man, wat doet ie irritant idd!
Misschien js al die briefjes ook nogal verspilling haha. Want wat moet je er daarna mee.
Dan doen ze maar een pinpas
Wat hebben jullie als antwoord gegeven op de 2e testvraag in de app?
Ik denk dat ik Nee in ga vullen, omdat er vrij weinig mensen voor mijn gevoel een foto hebben gemaakt…
Ik vond het een verwarrende vraag want ik wist niet of ze beide groepen bedoelden? Ik had eigenlijk geen idee wie er allemaal een foto hadden gemaakt
Ik heb iig nee geantwoord
Ik had precies hetzelfde! Ik dacht door de foto die erbij stond dat het om de groep ging die in de stad was. Uiteindelijk heb ik hetzelfde gekozen als jij.
Ik vind Daniël dus echt ontzettend verdacht. Hij doet super fanatiek. Bijvoorbeeld bij die foto opdracht, gaf hij terecht commentaar toen Soy foute foto’s wilde maken maar ik vond hem vooral opzichtig klagen en weinig zijn best doen de groep in een andere richting te sturen
Ja! Dit vond ik ook. Als je hem echt wilde stoppen dan had ie wel wat harder kunnen schreeuwen of rennen
En toch is hij de enige die aantoonbaar geld heeft verdient in die opdracht. Niet erg mol-like…
Misschien krijgt hij komende aflevering de kans om het er weer gemakkelijk uit te kukelen Ff credits opbouwen!
Nou dit vooral!
Never forget Jan Versteegh die o-zo fanatiek was
Meh ik zou Soy zo jammer vinden omdat hij 1 van de bekendsten is. Toch minder verrassend dan ofzo. Maar hij speelt wel duidelijk een spel
Ik ga zo de laatste aflevering nog eens kijken want ik weet het ff niet meer. Ik had veel punten op Soy gezet maar hij is idd té obvious, net als Annick.
Ik ga toch eens wat meer op Nabil en Anke letten denk ik.