Ik vind hem idd heel obvious mollen, maar toen ik naar zijn reacties keek bij de vertrekkende kandidaten vond ik hem beide keren heel raar overkomen. Ook zo zenuwachtig lachen ofzo, heel nep. Maar kan natuurlijk ook zijn hoe hij zelf met zenuwen om gaat…
Vandaag wel weer tot de test de tijd om punten in te zetten, zo lijkt het!
Ik ben compleet verloren qua punten in de app. Gewoon geeeen idee, heb de neiging om alles op één te zetten en me het ook niks meer kan schelen als ik eruit lig
Ik zet altijd maar op 1 iemand in, maar ik weet het ook niet echt.
Wel echt suuuuper vet dat witte zand. Net sneeuw
Die annick drukte weer later, mja ze is ook een beetje traag.
Ik denk dat Soy eruit gaat vandaag, hij is al zoveel in beeld
Ik hoop het, zouden flink wat mensen punten kwijtraken
Is Annick nou aan het mollen of is ze gewoon echt een beetje dom.
Dom aan het mollen
Ik denkbaar dat zand wel echt de hel is met lenzen hahaha. M’n ogen zijn spontaan geïrriteerd
Het valt me op dat ze allemaal een telefoon hebben … is dat het nieuwe molboekje?
Ze hebben wel een boekje naast zich liggen, dus denk dat het molboekje er gewoon nog is!
Dit zijn de eerste jokers toch?
Het woordenboekspel!
Het woordenspel deed mij denken aan een spel op “the jackbox, party pack”. Is echt zo leuk en een goede party game!
Ik mis wel echt de pot, ik zie ook dat tellertje niet meer of mis ik die nou net?
Heb dit echt zooo vaak gespeeld vroeger, is idd leuk! Je kan gewoon elke ronde per woord iemand anders quizmaster laten zijn, doet iedereen alsnog mee
Voor de appspelers:
Op hoeveel personen zet je punten in?
- Alles op 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6 of meer
0 stemmers
Haha wat doet Soy nou irritant met zn gym