Wie is de Mol? 2020 #2

Op huisfeesten neemt een neef altijd het pc spel “jackbox party pack” mee. Sluit dan aan op tv en iedereen kan meedoen via zijn mobiel. Het spel wat ik bedoel, en zelfde werkt als wat ze net speelde, heet volgens mij Fibbage. Volgens mij kan je dat ook los kopen. Is wel in het engels.

3 likes

Ik stoor me zo heftig aan Annick. Dat is vooral omdat ze in doen en laten zo lijkt op Renee Fokker. Ik hoop zo dat zij niet de mol is.

29 likes

Vreselijk.

1 like

Wat is iedereen aan t doen joh :clown_face:

1 like

omg hahah

Hier zit dan toch een mol tussen :disguised_face:? Anders pak je toch geen joker?
Ze weten toch hoeveel er in de pot zit …?

Haha ik wilde bijna Daniël uit de mix halen maar toen ging hij voor 3 jokers ipv geld :joy:

1 like

Soy met z’n tong :snake::laughing:

1 like

Zou er niet nog een plottwist komen dat ze de pot op moeten gaan graven ergens ofzo en ze alleen t geld mogen houden dat ze vinden

6 likes

Kan ook 1 van die mannen zijn met dat briefje over de jokers, waarom zou je dat geven als je wil dat ze voor het geld gaan?

Ze hadden ook niks over dat hele briefje kunnen zeggen

5 likes

Je zag bij Jurre ook zijn spiegelbeeld/reflectie. Toen hij stond met z’n boekje. Zou het een hint kunnen zijn…

2 likes

Ik zou dat ook doen als kandidaat. Met zoveel kandidaten kun je iedere joker goed gebruiken.

3 likes

:exploding_head:

5 likes

Gelukkig! Ik had al mijn stemmen gezet op Anke. Was te lui op te spreiden xD

4 likes

Soy: Aaawh :neutral_face:

5 likes

Ah ik dacht juist ik ga vanaf volgende week vol op Sander zetten, was er echt van overtuigd :joy:

Gelukkig deze week nog niet gedaan

2 likes

Ach ik vond Sander wel een leuke kandidaat

9 likes

Jammer! Love Sander

1 like

Volgende aflevering ziet er nu al veel belovend uit! Kan niet wachten :grin:

2 likes

Was dat in de preview nou weer een badeend? Is het dan toch Ranomi, zou er wel dik bovenop liggen zeg