Saaie afl qua opdrachten, wel hele leuke plottwist met die stoelen. Jammer dat ik m’n poule nu niet meer ga winnen alleen haha
Komt vast weer weer in een van de volgende aflevering nog een plottwist, dat zelf moesten onderhandelen wie het rode scherm kreeg ofzo
Ik heb het idee dat ze dit seizoen proberen iets meer de Belgisch de Mol na te doen, met meer plottwists en minder die structuur van 3 opdrachten en test. Maar moet zeggen dat ik het een vrij slap aftreksel vind
Was forums lieveling (not) toentertijd
Ik heb het uitgezet zodra ik zag dat alle drie de gasten kut waren.
Oregon trial all over again
Ik vond de broek die Anke in het begin had heel mooi, herkent iemand hem toevallig? Zal haar ook even een bericht sturen
Ging wel stuk om Anke haar kreet toen ze Daniel omhelsde en het beeld daarna naar de serieuze hoofden gingen van Nabil en Soy
https://vm.tiktok.com/ZMYMUChPg/
Heb ik hier speciaal tiktok voor aangemaakt om dit te kunnen delen?.. misschien…
Dit seizoen zijn er nog geen vrijstellingen en zwarte vrijstelling in het spel geweest. Zouden zie nog komen?
Ik vind Daniël zó obvious de mol. En niet zo zeer molstreken uithalen om verdacht te kijken, maar gewoon daadwerkelijk de mol zijn. Ik heb dat maar 1x eerder gehad dat ik zo overtuigd was van mezelf (bij de Ali expres waylon aka Rob Dekay).
Ja en daarom denk en hoop ik dat hij het niet is
Ik heb dit maar dan met Ranomi. Ik kan niet naar haar kijken zonder een ‘ik-probeer-normaal-te-doen-maar-ik-ben-de-mol-hihi’-act te zien. Zij is het gewoon hoor jongens .
Zou de mol zo hard zijn best doen al die pijlen te vangen? Zodat er meer kans is om een ei met geld erin weg te schieten?
Je zou denken van niet.
Maar er is wel vaker van die mol uitleg in de laatste aflevering geweest dat de mol goed zijn best deed, want ik wist dat er toch veel geld weer uit de pot ging.
Daniël zat ook heel erg te pushen op koffers meenemen. 1000 euro in de pot met een ei, 1000 euro uit de pot met twee koffers…
Dat Nabil eruit is hoeft niet per definitie te betekenen dat hij het slechtst heeft gemaakt toch? In theorie zouden Daniël en Jurre op dezelfde kunnen zitten en het slechter hebben gemaakt, maar waren zij vrijgesteld.
Ik denk dat btw niet want Daniël is of de Mol of hij weet het. Ik denk ook dat Nabil het rode scherm had bij die ene opdracht met de koffers, ik snap alleen niet waarom hij zijn joker weggaf. Als Ranomi de Mol blijkt te zijn dan ga ik stuk
Hahaha wel mooie plottwist. Denk dat de mol wel een stoel moet hebben gehad, Soy of Ranomi. Maar jurre vind ik ook nog verdacht.
Las in het dagboek van de afvallers dat Nabil dus niet het rode scherm had. Of hij is daarover niet eerlijk.
Hmm… ben benieuwd haha.
Haha zo mooi! Ik had het gisteren met mijn moeder erover dat we Ranomi dus echt niet verdenken. Daniël is de mol, Ranomi absoluut niet & mocht nu 1 van de andere deelnemers de mol zijn zijn we verrast (want Daniël is de mol ) maar niet volledig verbaasd.
Wat zijn trouwens de statistieken van de app qua verdenkingen? Ik heb de app niet, maar ik vertrouw de app dus ook niet echt eigenlijk. Ik denk dat het team daar ook een hele grote vinger in de pap heeft.