Wie is de Mol? 2020 #2

O ja, daar heb je gelijk in. Zou het écht een foutje zijn? Kan ik me bijna niet voorstellen…

1 like

Ja, ze hebben eerder ook al foutjes gemaakt, toch? Met Klaas is de mol en zo…

1 like

Nja dat was geen foutje maar een te duidelijke hint toch? Of was dat die verspreking toen tijdens moltalk? Dat is wel eens gebeurd door de vertrouwenspersoon maar ik weet niet meer om welke mol dat ging.

6 likes

Je hebt gelijk, dat was een te makkelijke hint die direct was gevonden door molloten. Maar de regisseur heeft wel aangegeven dat hij het beschouwd als een inschattingsfout.

1 like

Maar het horen toch ook eigenlijk echte vragen te zijn die de deelnemers hebben beantwoord op de test? Dan klopt het sowieso niet. Zij konden van tevoren niet weten op welke volgorde de schermen zouden komen

1 like

Haha kreeg wel Expeditie Robinson vibes bij die vogel met gemonteerd vogelgeluid :joy:

2 likes

Wel gaaf dit

1 like

Het valt me nu pas op dat Anke een beetje slist. Ik vind dat zo schattig

1 like

Gaaf en ook doodeng

3 likes

Dat onderhandelen wordt helemaal niks denk ik

2 likes

Hahaha jurre is soieso een kandidaad maar het boeit hem vrij weinig hoeveel er in de pot zit als hij maar wint haha

1 like

Super stom :smiling_face_with_tear:

1 like

Rare move van Daniel, toch wel mols… verdacht hem net niet meer :thinking:

Leuk dat ze denken dat dit de eerste joker van Ranomi was, vorige week had ze er ook al 1 die iedereen had kunnen zien.

1 like

Ik vind Anke toch zo’n leuke zonnebril hebben. Ze ziet er sowieso altijd erg leuk uit (mag ook wel met haar werk maar goed haha)

12 likes

Haha het regent referenties naar Expeditie hè

2 likes

Elk jaar zon expeditie opdraxht . Zo saai

Wtf is Daniel aan het doen :joy: één knopenbende

2 likes

Wil de mol hier niet heel graag winnen zodat er niemand met hem in gesprek gaat?

1 like

Ik denk dat de mol het ook wel een leuk en spannend deel vindt dus hoeft niet perse. Het is niet zo obvious vaak als ze een gesprek of afspraak met de mol hebben

2 likes

Of het boeit juist niet om te winnen want je hoeft geen gesprek met de mol

2 likes