Ik ben zo verbaasd dat er nu nog mensen zijn die Soy verdenken
Echt hè, het was zo overduidelijk dat hij een rood scherm had bij die ene opdracht
Ik hoorde in de Trust Nobody podcast dat die poll niet echt representatief is. Is gebaseerd op de inzet van de app maar veel mensen zetten vanaf aflevering 1 vol op 1 speler in om maximale punten te kunnen winnen. Ongeacht of ze die uiteindelijk daadwerkelijk verdenken. Ik heb ook alles op Ranomi staan, no way dat zij het is maar wil niet switchen want wil de rest van m’n poule ooooit een x verpulveren met de maximale score
Ik verdenk Soy zelf niet, maar die reactie met dat rode scherm kan net zo goed gespeeld zijn toch?
Hahahahahhaa love dit
Ja die wist ik in de eerste aflevering al idd. Die had de hele tijd precies die vibe van ‘jullie hebben het niet door maar ik ben de mol’, alsof ie zelf dacht dat ie niet opvallend was maar het juist wel was.
Oh en met Renee maar ja dat was net als Rob een bar slechte mol.
Ik vind het oprecht knap dat jij die podcast kan luisteren. Die chemie is soms zo cringe!
Op een widm forum werd al gezegd dat Soy misschien gelijk al het goede ei had geschoten. Dan kan Daniel daarna natuurlijk lekker fanatiek de kandidaat uit gaan hangen.
Ik heb zelf vanaf aflevering 1 het idee dat het Jurre is, maar die zit zo obvious te klooien dat ik Daniël nu ook verdenk. Ik dacht steeds dat hij te fanatiek was om mol te kunnen zijn, maar zou ook zomaar zijn dekmantel kunnen zijn.
Ik vind de reacties van Jurre gewoon te oprechte kandidaat - dus dat ze voor t eerst bij die kisten komen en hij zegt ‘omg nee puzzels dat kan ik echt niet’
Haha… de mol is zelfs met de vragen in de app aan het f*cken:
— Wie is de Mol? (@WieIsDeMol) February 13, 2023
Wait wat was de vraag
Deze vraag insinueert dat Soy de mol niet kan zijn, want je kan niet voor hem kiezen. (wat de meerderheid al vermoedde, want hij had het rode scherm in de koffertjes opdracht.)
Volgens mij bedoelen ze dan Soy met de derde optie, maar die klopt niet helemaal, want Soy kreeg zijn scherm wel te zien, alleen de kijker niet.
Zijn dat niet Jurre en Daniel? Die kregen hun scherm niet te zien. Ze hadden gewoon een vierde optie erbij moeten zetten met “als derde”. Dan was het ok geweest. Maar nu kan niet iedereen gewoon een keuze maken. Foutje van de stagiair?
Haha ja ik heb dus klakkeloos “het antwoord” ingevuld waarvan ik denk dat het klopt en dus heel die optie niet gemist
O ja, daar heb je gelijk in. Zou het écht een foutje zijn? Kan ik me bijna niet voorstellen…
Ja, ze hebben eerder ook al foutjes gemaakt, toch? Met Klaas is de mol en zo…
Nja dat was geen foutje maar een te duidelijke hint toch? Of was dat die verspreking toen tijdens moltalk? Dat is wel eens gebeurd door de vertrouwenspersoon maar ik weet niet meer om welke mol dat ging.
Je hebt gelijk, dat was een te makkelijke hint die direct was gevonden door molloten. Maar de regisseur heeft wel aangegeven dat hij het beschouwd als een inschattingsfout.
Maar het horen toch ook eigenlijk echte vragen te zijn die de deelnemers hebben beantwoord op de test? Dan klopt het sowieso niet. Zij konden van tevoren niet weten op welke volgorde de schermen zouden komen