Wie is de Mol? 2020 #2

Ik ben al mijn punten kwijt

2 likes

oh mensen ik wist niet dat mijn hekel aan Soy naar nog groter hoogten kon stijgen…

Vond de test heel goed bedacht, echt mooie twists dit seizoen. En de vlaggetjes hilarisch

1 like

Wat heeft hij je misdaan?

Edit best grappig dat Anke de pot aan Ranomi geeft terwijl ze haar verdacht haha

2 likes

Ulgh Charlotte, nog zo’n irritante oud-kandidaat bij moltalk

1 like

Nouja als je er dan uitligt kun je er wel soort van van uit gaan dat ze juist niet de mol is toch.

5 likes

Jurre is echt zo duidelijk de mol en Daniƫl gaat de winnaar worden. Vind het wel eindelijk weer 1 van de betere seizoenen.

5 likes

Ik denk nu inderdaad ook Jurre

2 likes

Als laatste klaar met 2 missende vragen Ʃn alsnog door? Ja, ben er uit. Het is Jurre.

1 like

Haha ja, snel geschakeld zo

Zou het zo irritant vinden als het Jurre is, man man man

7 likes

Wel met jokers toch

Sahil lult echt veeeeel

Ik snap ook niet waarom iedereen Daniƫl zo erg verdenkt. Hij doet te veel goed, komt met alle goede suggesties tijdens opdrachten en pakt vaak ook nog als enige geld. Hij zei net dat iedereen denkt dat hij nog aan het spreiden is terwijl hij dat al een paar afleveringen niet meer doet. Hij zit dus al langer 100% op Jurre.

3 likes

Waar zei hij dat?

2 likes

Tijdens de analoge test net.

4 likes

ik hoopte even dat Rik ook analoog een groen of rood stuk karton zou laten zien toen hij aankondigde dat de test analoog zou zijn

28 likes

Ik ben helemaal over van Ranomi naar Jurre als Mol. En ik denk dat Ranomi zenuwachtig doet omdat ze er achter is gekomen door IETS dat Jurre de Mol is.
Dus Ranomi wint en Jurre is de Mol.
En wanneer gaat Soy er uit want ik word niet goed van hem.

5 likes

Never forget dat Yvonne (life of Yvonne) Coldewijer ook ooit mee deed en heel Nederland dacht wie IS die vrouw?

1 like

Ik kijk het terug. Wie heeft die zand scheppen beelden gemonteerd :sweat_smile::rofl::rofl::rofl: wat ene drama :rofl:

4 likes

Wie is die vrouw dan?

1 like

Jup, in 2017.

@Uprooted zo’n juice ā€œjournalistā€

5 likes