Van iemand die nog nooit een camera heeft vastgehouden, yeah sure
Sorry maar wat fakking saai dit
Zal de mol voor zwart/wit foto’s gaan?
Oh ik vind dit een hele leuke opdracht
Ik bedoelde eigenlijk de videobeelden in de aflevering, maar ik vind het niet gek gedaan van Daniel.
jammer dat die lampen zo reflecteren in de foto’s
Degene die nog nooit een camera heeft vastgehouden wint? Sowieso wie heeft er nog nooit een camera vastgehouden?!
De mol heeft toch niet zelf zn fotos gemaakt lijkt me
Naja nog nooit een spiegelreflex camera denk ik. Is wel anders dan zo’n powershot (compact camera)
Een 5 ook echt… voelt toch beetje flauw ofzo
Nah ik vond de foto’s van Daniel veeel mooier
Ik verdenk trouwens Jurre maar vind het echt niet leuk dat hij nu alweer zo’n opdracht met een groot voordeel wint. Vorige week de molafspraak, nu dit weer
lijkt me wel maar dan wel training gekregen van tevoren ofzo
Ik denk dat Ranomi die vrijstelling heeft. Die kijkt zo zenuwachtig ofzo?
Edit: Never mind
Ah leuk de mol gaat door naar de finale
Soy zat echt op zn lip te bijten haha
Als dit doorgestoken kaart is, dan vind ik het wel heel flauw hoor. Redactie van de mol, do better!
Jurre wist sowieso in welke envelop die vrijstelling zat, zie anders ook geen reden om die enveloppen te nummeren. Weet niet of de professionele fotograaf die besloot wie er won wist wie hij moest laten winnen. Vond het best een logische winnaar.
Dit programma kan ondertussen gewoon “Wie is de Jurre?” heten hoor.
Ja maar de vraag is dan wel, hoeveel voorbereiding kreeg hij? Lekker lang nadenken over thema’s, oefenen met camera oid.
Maar chill, want of ie nou de mol is of niet, ik heb al m’n punten op Jurre haha. Die is sws door.
En nu al test? Je kunt toch niks zeggen na die opdracht waarin ze elkaar niet zagen en amper kon mollen volgens mij haha
Ik mis echt de oude widm, gewoon 3 leuke opdrachten waar geld te verdienen valt en goed te mollen is en dan test en executie iets leuks doen met locals ofzo. ik word een beetje moe van alle twists dit seizoen