Wie is de Mol? 2020 #2

Ik verdacht anke wel een beetje als mol, maar op een bepaald moment in deze aflevering ineens helemaaaaaal niet meer. Dat was toen jurre terug kwam van zijn ontmoeting met de mol, en hij zei dat hij geld over had gehouden, maar dat voor zichzelf wilde houden. Anke zei toen MEGA geirriteerd iets van “ja jij bepaalt weer voor jezelf dat je dat geld wilt houden, zoals je heel vaak in dit spel voor jezelf kiest, WHICH IS FINE, maar we hebben gewoon een penningmeester afgesproken HOOR” (dit is niet wat ze letterlijk zei), toen dacht ik: zoveel irritatie kun je volgens mij niet spelen :smile: Jammer dat ze eruit ligt, vond haar een leuke speler

16 likes

ik heb al mijn punten op jurre, omdat hij qua gedrag/acties en geld verdienen het meest verdacht is. maar ik twijfel toch omdat ik sommige hints naar soy best wel sterk vind? zoals die schilderijen met daaronder ‘ik ben…’ en die opdracht lijdensweg waarin ze hun eigen executiestoel moesten dragen, dat is gewoon letterlijk the passion waarin jezus zijn eigen kruis draagt

wie verdenken jullie?

• Jurre
  • Soy
  • Ranomi
  • Daniël

0 stemmers

Haha net of ik het perfecte plaatje kijk momenteel.

7 likes

Kijkt er nog iemand? :grinning:

Hoezo ineens het perfecte plaatje nadoen, gaap. Lijkt me ook lastig mollen?

Rare opdracht

4 likes

Ik zit ook te kijken :grin:

Niet echt een typische de mol opdracht, maar wel leuk voor de kandidaten denk ik.

Is dit weer zo’n opdracht waarbij ze de mol hadden kunnen zien staan zeker

9 likes

denk het ook

1 like

Hoop het, dat geeft het nog iets van een twist

3 likes

Goed opletten haha

Of dat ze hier later vragen over krijgen, dat ze dingen hadden moeten zien ofzo?

1 like

Ik verwacht elk moment Moto Moto die uit het water komt

6 likes

Bodypositivity, hou op, Jurre! Wat een gelul.

2 likes

Oooh ja net als met die boten toen

1 like

Ik ga stuk om Jurre hahahaha

1 like

Is ook het muziekje uit Madagaskar toch :rofl:?

Wel lastig mollen dit

2 likes

Hahaha I want asses

2 likes

Ik heb ook zo’n kontenselectie van tijdens een safari haha.

:wave:

7 likes

Eerlijk, wel mooie beelden.

6 likes

“Female strength” omdat een vrouw de mol is?

1 like