Wie is de Mol? 2020 #2

Jurre verdenkt idd Daniel als mol. Maar snap dit ook niet zo. Is dit voor of na het invullen van de test.

2 likes

Ja dat denk ik? Dat wat ze invullen op die test, dat ze daar nu mee praten ofzo?

@Sproetjes jenzou zeggen voor anders heb je niks meer aan die info toch?

2 likes

Voor lijkt me, Jurre zei net dattie nu wat extra info had voor de test.

1 like

Wel gillen dat zij elkaar verdenken

4 likes

Als het dan ranomi is dan heeft niemand gewonnen haha

1 like

Vind het invullen van de test en het geouwehoer eromheen altijd zooo saai.

8 likes

He is dit dan al de finaletest? Krijgen we niet nog een leipe grootse finaleopdracht

4 likes

Niet zo saai als de volgende aflevering waarin we drie molacties zien en verder vooral horen hoe leuk iedereen elkaar vond

8 likes

Ja tenzij je vragen fout hebt… ofzo :smiling_face_with_tear:

Edit: dan heb je ze dan dus goed lol

3 likes

Jep

Hoe heeft zij het dan zo ver geschopt? Ze had amper jokers, ze zat op soy? Hoe dan haha

4 likes

De leipe opdracht is wel geweest haha

1 like

Die boot? Grappige opdracht maar vond het totaal geen finaleproef

2 likes

Huh maar ze zeiden toch dat dit de laatste aflevering was? Of heb ik dat weer verkeerd begrepen :joy:

Edit: ja dus, damn, irritant dit

1 like

Raar einde…

3 likes

Wat mij betreft kunnen ze het alle 3 zijn, joejoeeee wat ben ik hier slecht in

De mol?

• Jurre
  • Ranomi
  • Daniël

0 stemmers

1 like

Het is zo duidelijk Jurre dat ik het gewoon niet leuk meer vind :joy: Vond het ook een hele saaie finale en opdrachten. Totaal niet te vergelijken met andere finale afleveringen.

Edit: ik ben wel blij dat Ranomi op Daniël zit, want ik vind Daniël echt een terechte winnaar.

6 likes

Theorie: jurre feliciteert Daniël. Hij zegt omdat hij zo’n goede mol was, maar als jurre de mol is, weet hij dat alleen Daniël op hem zit en dat Daniël dus gewonnen heeft.

5 likes

Tijdens het telefoongesprek met de mol werd wel gezegd dat ze met de mol zouden zitten indien ze de mol correct hebben toch? Dat zou dan toch pleiten voor Daniël als mol aangezien we Jurre en Ranomi met hem gezien hebben.

2 likes