Maar als ze het niet goed hebben zitten ze alsnog met iemand, alleen is die iemand niet de mol
Hm dat is een beetje flauw dan maar ja oké wel logisch voor montage
Ik snap alleen niet dat Daniël tijdens dat gesprek met Ranomi nog steeds zei dat hij dacht dat ze zou winnen. Als Jurre de mol is dan weet Daniël dat hij gaat winnen en niet Ranomi. Maar misschien was het om haar op het verkeerde pad te houden?
Daniël zegt tegen Ranomi dat zij gaat winnen. Als je de mol bent en Ranomi zit op jou ga je dit nooit zeggen want daarmee geef je alleen maar bevestiging. Daniël is hier dus een kandidaat die de mol wil spelen, hiermee zet hij Ranomi nog meer in de tunnel naar hem toe en is hij dus de enige die voor de goede mol gaat.
Jurre verdenkt Daniël als mol en zegt dat hij denkt dat Daniël gaat winnen. Maar de mol kan niet winnen dus wat Jurre zegt is tegenstrijdig en klopt niet. Is dus weer mols van Jurre.
Jurre zegt tegen Daniël: ´Er is geen één keer blauw genoemd´, maar hij heeft de helft van de telefoontjes niet eens opgenomen, dus hoe zou hij dit kunnen weten.
Ah ja goeie!
Trouwens dat Ranomi tot nu toe vol op Soy zat en toch in de finale zit. Zo zie je maar weer dat het ook voor een groot deel gewoon geluk is hoe ver je komt in het spel.
ik juist wel, vond Daniel overduidelijk mollen. Maar denk dat jurre het is.
Maar miss is jurre beste afleiding voor de echte mol en het beeld haha.
Jurre heeft wel alles opgenomen dacht ik
Als het voor de test is kunnen ze toch zeggen ik verdenk die (en dus een gesprek met die aangaan) maar bij de test alsnog totaal op iemand anders gaan? Waarom zou je op dat moment nog een 1 op 1 moment willen met de mol als je toch al vrijwel zeker bent van je zaak.
Ooh je hebt gelijk, dat was inderdaad niet Jurre maar Soy die te laat was soms Denk alsnog wel dat hij de mol is haha
Zat Soy nou op Daniel of op Jurre? Ik denk ook dat Jurre het is maar ergens ook weer niet want het ligt er té dik bovenop. Straks is het Ranomi.
De finaleopdracht was wel echt een tegenvaller, zo simpel en geen geld verdiend. Lekker makkelijk mollen. Ik vond de gesprekjes daarna wel spannend en leuk om te zien, maar ik had liever nog een spectaculaire opdracht gezien en dan dit met de telefoon en gesprekjes in de uitzending van volgende week. Ik vraag me echt af wat ze nog gaan uitzenden in de live show, er is niks meer behalve de ontknoping en molacties?
Moet hierbij denken aan dat seizoen met Freek Bartels, dat hij er pas in de finale ook achter kwam wie de mol was en dat hij eigenlijk door geluk in de finale was gekomen
Was ook met Olcay en Jan toch?
Dat is toch altijd zo bij de live show? Plus ellenlange gesprekjes met alle kandidaten en mensen in het publiek
Maar als hij op Jurre zat en Daniël ook en Ranomi zat op Soy en het ís Jurre, dan is het toch totaal niet logisch dat Soy eruit is? Ik denk toch dat Jurre het niet is en de makers ons op dat spoor willen zetten.
Maar dan ga je er dus vanuit dat ze die vragen allemaal goed maken.
Soms weten ze ook dingen niet meer, of niet goed opgeschreven etc. Dus je kan op Jurre zitten en Jurre invullen bij die laatste vraag.
Maar als je bij vraag 1 “in welke doos zat de mol” bijv groen ipv blauw invult, dan heb je die vraag wel fout toch? Ook al heb je dan de laatste vraag “wie is de mol” goed
In aflevering 7 zat Soy nog op Ranomi met een beetje Jurre.
Ik dacht meestal ook nog wel iets van een gedeelte van een finaleopdracht
Nee, is al jaren alleen ontknoping en molacties, volgens mij altijd al zelfs. Alleen was eerst de ontknoping voor de kijkers al in de finale-aflevering te zien, maar dat is ook al lang niet meer zo.
Maar zal idd wel weer de helft van de tijd gesprekjes met fans worden, want de laatste keer dat een hele aflevering te vullen was met molacties is ook al jaren terug. Soms vraag ik me af waarom ik dit nog kijk