Wie is de Mol? 2020 #2

De winnaar is:

• Daniel
  • Jurre
  • Ranomi

0 stemmers

De verliezer is:

• Daniel
  • Jurre
  • Ranomi

0 stemmers

De mol is:

• Daniël
  • Jurre
  • Ranomi

0 stemmers

4 likes

Ja, wij hebben nog teruggespoeld om te kijken of we de blauwe tas konden ontdekken. Jurre had deze in handen, en daarna ineens niet meer.

4 likes

Ja je zag die tas heel duidelijk wegvliegen

4 likes

Deze actie maakt Jurre nog minder verdacht

Ik zag hier dat jurre maar 2 procent ingebracht heeft van het geld. Nu zegt dat zeker niet alles maar is wel heeel weinig. Daniel 42% van het geld, maar misschien heeft hij er ook weer veel uitgespeeld.

Ik zag op de insta van Mollenjagers dat op het moment dat ze het telefoontje van de mol kregen, je bij Jurre en Ranomi de zin hoorde ‘Is dit jouw tactiek of de mijne?’ en bij Daniël niet. Hierdoor ben ik echt overtuigd dat het Daniël is :joy: zijn ook veel meer hints naar hem te vinden, alleen het feit dat hij zoveel geld heeft ingebracht spreekt hem wel tegen ja.

2 likes

Ik denk nog steeds dit haha, Jurre mol, Ranomi verliezend finalist en Daniël winnaar. Alleen vond ik het zo gek dat Ranomi op Daniel bleek te zitten gister? Ik dacht echt dat zij op Jurre ging zitten ook? Nouja goed, we gaan het zien deze zaterdag

1 like

Ik blijf erbij dat Daniel de mol is. Jurre molt wel maar er zijn niet echt aanwijzingen naar hem.

5 likes

In welke volgorde zijn ze gaan abseilen, weet iemand dat nog?

Ranomi, Soy, Daniël, Jurre

4 likes

Had Daniel de mol niet op 3?
Dan zou hij het misschien zijn.

Ik denk zelf nog steeds jurre. Oa door winnen van de vrijstelling zat hij niet met die vragen die hij goed moest hebben.
Maar wat hij in die opdracht dan als mol zou hebben gedaan zou ik niet weten.

Ik vraag me trouwens af of je als mol de test ook goed moet maken. Je weet dan natuurlijk wel de antwoorden. Of dat ze dan gewoon bij die naam sws een groen scherm hebben.

volgens mij doen ze wel alsof ze de test maken, maar tellen de antwoorden/uitslag niet mee. dus ze zitten daar te acteren dat ze de test maken en nadenken etc.

1 like

Die test in het doolhof was dan wel een beetje tricky want dan moet je ineens opletten en dingen goed hebben

Het zou wel echt heel flauw zijn als Jurre de mol is. Eerst dan telefonisch met jezelf bellen en een vrijstelling voor een finale waar je toch al in staat. Dat verpest het spel dan toch?
(Ik snap mezelf ook niet dat ik nog kijk, vreemde gewoonte geworden.)

1 like

waarom verpest dat het spel? dat is toch altijd het idee van het spel geweest: de mol loopt te fucken en heeft voorinformatie

ik vind het echt een van de betere seizoenen en ook fijn dat het eindelijk een keer duidelijker in beeld is gebracht wie er loopt te mollen (denk ik dan haha)

10 likes

Dan zouden ze dat echt niet zo overduidelijk laten zien hoor (de productie)

5 likes

Voor mij is de taak van de mol zo weinig mogelijk geld in de pot te spelen. En daardoor spellen te verpesten. En bellen met de mol of een vrijstelling voor de finale had totaal geen invloed op de pot.

Hij heeft daarmee toch ook geld uit de pot gehouden, in allebei de gevallen. Precies wat ie als mol zou moeten doen.

2 likes

Met bellen met de mol inderdaad, was ik al even kwijt. Koste de vrijstelling voor de finale ook geld?

2 likes