Voor mij is de taak van de mol zo weinig mogelijk geld in de pot te spelen. En daardoor spellen te verpesten. En bellen met de mol of een vrijstelling voor de finale had totaal geen invloed op de pot.
Hij heeft daarmee toch ook geld uit de pot gehouden, in allebei de gevallen. Precies wat ie als mol zou moeten doen.
Met bellen met de mol inderdaad, was ik al even kwijt. Koste de vrijstelling voor de finale ook geld?
vragen over jezelf beantwoorden moet nog wel lukken denk ik (zoals je lievelingseten haha)
maar ik ben het wel eens met @Swelgje dat ik het wat flauw vind dat de mol de molafspraak met zichzelf heeft gedaan EN ook voor de finalevrijstelling ging. dat had niet gehoeven, want ook een kandidaat had daar wel echt geld weg gespeeld. Ja het mag, maar ik vond het gewoon niet leuk en vooral een molafspraak is toch ‘leuker’ met een kandidaat. al was die twist met het geld ook wat flauw ofzo, je kwam niet echt veel over de mol zelf te weten daar.
bij de finalevrijstelling was de vrijstelling 1 van de 4 opties (2x geld en 1 x niks) dus het ‘kostte’ geen geld maar leverde dus wederom niks op.
Ik dacht dat dat ook moest. Maar zou natuurlijk ook nep kunnen zijn.
Maar eerlijk altijd als we tijdens de laatste aflevering hopen dat iemand de mol niet is, is diegene het altijd.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het Daniel of Ranomi is al zou het me positief verrassen.
ja indirect, in de andere enveloppen zat geld (en een joker? ben het even kwijt)
Maar Soy zat toch op Jurre? Dan blijft het toch vreemd dat Ranomi wel door is terwijl ze op Daniel zit en Soy niet? Ik kan me ook weer niet voorstellen dat hij het dusdanig slecht heeft ingevuld dat hij zelfs meer fout heeft dan Ranomi die een heel andere mol heeft?
Maar misschien lult Ranomi wel en zit ze al heel lang op Jurre maar zegt ze dat gewoon niet
Soy zat gespreid op Jurre. Mogelijk zat Ranomi ook gespreid op Jurre? Zij en Soy hadden gesproken en ze wist dat Soy op Jurre zat. Misschien is ze wel naar Daniel geswitcht toen ze zag dat Soy eruit ging. Misschien had Soy evenveel fouten als Ranomi, maar langer over de test gedaan? Dat zijn allemaal factoren die we nu nog niet weten. Misschien horen we volgende week er iets over.
Of Daniël is gewoon de mol en soy zat hartstikke fout
Ik zit echt volledig op Daniël. En hoe paradoxaal het ook klinkt: het feit dat Jurre zo
Ontzettend door het programma naar voren geschoven wordt als mol bevestigd voor mij alleen maar meer dat het Daniël is
Jahoor! Vast!
Omdat Jurre het zo erg lijkt te zijn (vind ik ook), hoop ik ergens wel echt dat Daniël het is, dat lijkt me veel leuker. Maar ben bang dat het Jurre is
Ja bizar hè! Ik moet zeggen dat ik het dit jaar heel sterk heb. Normaal ben ik meer zo’n zwevende kijker. Het helpt denk ik ook niet mee dat Daniël me in aflevering 2 al opviel en er nog steeds in zit. Dan creeer ik ook keer op keer mijn eigen bevestiging
Ik zit al vrij lang op Jurre, dus heb wellicht tunnelvisie . Maar ik vind je echt een slechte mol als je van alle spelers het meeste geld in de pot hebt gespeeld. Dan kun je alsnog geld eruit spelen, maar dat kun je ook doen zonder eerst de pot te spekken.
Ik ben echt teleurgesteld als het Daniël is
Ik ben nu oprecht even hardop aan het denken. Maar gevoelsmatig kunnen we een soort van alleen maar teleurgesteld zijn, ongeacht wie de mol is.
Daniël —> teveel geld binnen gehaald
Jurre —> te voor de hand liggend
Ranomi —> saaie mol
Al vind ik de “voor de hand liggend” wel verschoven. Eerst lag de focus, in mijn ogen, heel veel afleveringen op Soy.
En in het begin ook heel erg op Daniel en was jurre niet zo verdacht, dat is pas sinds de laatste afleveringen. Denk beetje vanaf die spookhuis opdracht, dat hij wat verdachter werd.
Daniël als Mol zou ik ook echt niet tof vinden. Dan heb je een Mol die de pot spekt en kandidaat speelt om niet verdacht te raken en een een kandidaat die heel hard molt en geen geld binnenhaalt en daardoor de verdenkingen op zich krijgt en de finale haalt.
Het is voor mij geen nadeel dat het redelijk duidelijk lijkt dat Jurre de mol is. Vind het wel een mooie afwisseling en bevestiging dat je de mol dus wél kan vinden als je beetje actief zoekt.