Wie is de Mol? 2020 #2

Ha Daniel zegt precies dit

1 like

Wel veel dubbele beelden nu

Maar: zeer knap gedaan in de groep. Is voor de kijker thuis heel anders dus beetje dubbel

2 likes

Tot in het andere topic volgende week :joy::orange_heart:

9 likes

Staat hier: Exclusieve Molacties en geheime aanwijzingen - Wie is de Mol?

3 likes

Ik ben het net aan het kijken!

2 likes

Wat een vreselijke hints weer. Kan misschien ook niet meer anders na al die jaren maar wat een kul :roll_eyes::roll_eyes:

Guus geluk is GEEN eend, kom op zeg. Geel is geluk??

14 likes

Oh ja dat is gewoon een gans hahahaha

Misschien denk ik te ver, maar in DWDD werden lang eendjes verstopt in het decor. En Jurre was daar presentator van een onderdeel ervan. Zag een filmpje op tiktok tijdje terug dat de badeendjes daarom vast naar Jurre verwijzen. Maar Mssn was dat ook zo maar durven ze dat niet meer te zeggen na alle onthullingen over Mathijs van Nieuwkerk. Maar oké nu lijk ik bijna een complotdenker haha

2 likes

Pokerface noemen want bij dat spel heb je geluk nodig. Nou tophint hoor. Volgende keer skip bo en catan.

14 likes

Haha ja maar als het te obvious is is het ook weer niet goed dus ik snap dat ze nu onmogelijke hints verzinnen om dat te voorkomen

4 likes

Ik vond het echt een leuk seizoen. Je kon merken dat ze wat met het commentaar van afgelopen jaren hebben gedaan. De opdrachten vond ik over het algemeen leuker, waar meer dubbele lagen en twist. De groep vond ik ook leuk.
Ik vind dat Jurre het als mol goed gedaan heeft. Hij heeft goed zijn best gedaan geld uit de pot te houden en was geen laffe mol. Voor de kijkers was het duidelijker, maar de kandidaten hadden hem niet door. Dat heb ik liever dan een mol die door de kijkers niet ontdekt wordt, omdat hij amper molt of alles buiten beeld wordt gehouden.

Over het commentaar op de hints: Sinds het hele programma overgeanalyseerd wordt, 1000x keer vertraagd terug gekeken en alles op sociaal media gedeeld wordt, zijn de hints toch niet meer zo als vroeger. Want dat worden ze direct ontdekt en dan is het ook niet goed. Dus dan worden het niets zeggende hints en dat vinden mensen dan ook weer niet leuk.

32 likes

Ik vond het echt top dat het voor de kijkers beter te ontdekken was wie de mol is! Eigenlijk precies wat @morange zegt, hij deed het super goed en had lef en de kandidaten hadden hem niet door. Als al zijn mol-acties pas achteraf in een extra video te zien waren dan is het ook niet leuk. Dan ben je tijdens het programma opzoek naar dingen die de makers er nooit in stoppen. Dus echt fijn dat we het gewoon konden zien met een beetje opletten. Durf ook te zeggen dat de mensen die gewoon kijken en niet speuren naar de mol ook niet door hadden dat Jurre het was. En de mensen die op DaniĂ«l zaten waarschijnlijk ook alleen maar omdat het ineens “voor de hand liggend” was dat Jurre het was. :rofl:

10 likes

Ik zette vannacht toen ik ging slapen nog even de radio aan en werd gespoild door het fucking NOS Radio 1 journaal

2 likes

Ja precies. Ik kijk vooral voor de leuk en ben niet op zoek (de tvmakers maken het toch ‘onmogelijk’ om het te kunnen raden), en omdat het de laatste paar afleveringen zo naar Jurre geduwd werd dacht ik ‘dat is te makkelijk, te voordehandliggend’, dus dacht ik idd DaniĂ«l.

1 like

Ff iets anders maar weet iemand wat Lakshmi (in het publiek) op haar keel had staan :joy:? Volgens mij een tekst maar kon het niet lezen

1 like

Ja ik was er ook al naar op zoek maar kon het niet vinden
 (alleen haar insta bekeken, tot zo ver m’n diepgaand onderzoek)

2 likes

Ik zat er op twitter ook even naar te zoeken, iemand dacht dat het met extinction rebellion te maken had! Ze was ook bij de demonstratie dus misschien dat dat het was? Wat er dan stond geen idee maar klinkt best aannemelijk haha

2 likes

Volgens mij was het van die demonstratie op de A12! Had het gisteren ook al opgezocht en zag via haar Insta dat ze met meer mensen daar was die ook zo’n tattoo oid hadden op hun handen etc. Lijkt wel soort streepjescode

2 likes

Jaaa! Ik vind dit té leuk :heart_eyes:

16 likes

Is het geen grapje omdat iedereen dat dacht?

6 likes

Ohneee, dat kan natuurlijk ook nog :sob::joy:

2 likes