Wie is de Mol? 2020 #2

Jurre is mijn mol. Eerst dacht ik mweh, veel teveel voor de hand liggend. Maar hij is eigenlijk een supergoede mol, aangezien niemand van de kandidaten hem echt verdenkt behalve Daniël.

Zou nog steeds een leuke twist zijn als Daniël het is, maar dan ben ik wel benieuwd waarom hij zoveel geld in de pot heeft gespeeld.

5 likes

omdat hij als mol voorinformatie heeft en weet dat er spelers zijn die geld uit de pot kunnen gaan spelen. groetjes uit de daniel-tunnel :joy:

4 likes

En precies hierom is Jurre een hele goede mol. Jurre heb ik nog nooit kunnen betrappen op nodeloos geld in de pot spelen. Waar hij er geld uit kon spelen heeft hij dat gedaan. Soms op het hardhandige af. Zelfs als het zichtbaar was. I like!

9 likes

Als mol moet je toch juist zoveel mogelijk geld uit de pot halen. Je bent echt een slechte mol als je anderen het geld eruit laat halen want dan hoef je dus niet te mollen? Kandidaten verpesten het zelf toch wel.

4 likes

Los van het feit dat ik het met je eens ben en het flauw vind, denk ik ook dat mollen er wel
echt lekker op gaan dat ze nauwelijks verdacht worden en dat dat inmiddels even belangrijk (zo niet belangrijker) is dan zelf geen geld in de pot te spelen/geld uit de pot te spelen

3 likes

Ik snap best dat je als mol niet ontdekt wilt worden, maar als je (bijna) het meeste geld van iedereen hebt binnen gehaald, ben je gewoon een slechte mol. Ook al weet je dat het geld er weer uit gespeeld wordt. Logisch dat je dan niet verdacht wordt, je doet ook niet wat je moet doen.

6 likes

Yay, Pathe zat steeds vol maar net waren er ineens 2 plekjes vrij :sunglasses:

3 likes

Ik twijfel echt wat ik met mijn punten moet doen. Vanaf aflevering 1 heb ik volle bak ingezet op Daniël. Het lijkt me nu zooo overduidelijk Jurre maar vind het ook stom om dan nu de laatste aflevering opeens te switchen.

Mehhh ik kan de finale niet zien :cry:
Ik ga ook echt instagram mijden

Please niet Ranomi, zo saaaaaai.

1 like

Ok, de laatste keer:

Wie is de mol?
  • Jurre Geluk
  • Daniël Verlaan
  • Ranomi Kromiwidjojo

0 stemmers

Wie is de winnaar?
  • Jurre Geluk
  • Daniël Verlaan
  • Ranomi Kromowidjojo

0 stemmers

Ga jij volgende week De Mol kijken?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Oh, niet gedaan om anoniem, wilde dat je pas de resultaten zag als je zelf gestemd hebt, lijkt me het beste resultaat te geven. Ik heb niet specifiek gekozen voor anoniem, had dan iets aan moeten vinken?

3 likes

Reed net om 18:30 langs Paleis Soestdijk en het stond echt al vol. Geen fan van live finales maar vind persoonlijk de locatie wel leuk, omdat ik hier ben opgegroeid en het zo leuk is om opeens allemaal WIDM logo’s te zien haha

1 like

Even geprobeerd om de html ertussen te zetten, maar dan gaan alle stemmen verloren (zie de pol over De Mol). Niet handig, volgende keer beter…

1 like

Ik heb juist precies het tegenovergestelde :sweat_smile:

Dit duurt anderhalf uur?? Hoe

Die mensen die daar buiten in de kou staan…zal het nooit begrijpen

13 likes

We hoeven toch niet weer te kijken naar het publiek die dan een voor een gaan zeggen wie ze verdenken hè?

8 likes

Ik vond het vroeger zoveel leuker toen ze gewoon aan een tafel zaten zonder publiek.
Ik snap echt de meerwaarde van t publiek niet. Vgm gaan die mensen er alleen heen om op tv te komen het zijn echt top 2000 cafe mensen.

22 likes

Pls niet

@Soy.peor Top 2000 cafe mensen is echt de beste omschrijving :smiling_face_with_tear:

7 likes