Ik vind het ook heel gek dat Anke, die hoofdredacteur is van een tijdschrift, zo’n grammaticale fout maakt Dacht daardoor ook dat het een grapje was
Haha mijngod🥱
Als hoofdredacteur ben je de manager van het tijdschrift, gezicht naar buiten en overall verantwoordelijk voor het product. Maar de eindredacteur leest alle stukken en let daarbij ook op de spelling.
(Daarnaast vind ik het ook gewoon flauw wat je zegt, maar het klopt ook nog eens niet echt)
Een paar dagen geleden zei Anke dat ze op Bumble zat … dus ik denk het niet. Was wel heeeeel leuk geweest
Ik was vanmiddag even bij m’n zwager en schoonzus op visite en toen zat Sander daar ineens op de bank. Voelde me echt een beetje een fangirl, terwijl ik hem alleen maar van WIDM ken haha. Wel echt een hele aardige en grappige man!
Wow, haha, dat lijkt me ook even een schrik-momentje (niet echt schrik, maar gewoon iets dat je niet verwacht). Wel leuk, hij lijkt me ook echt heel aardig en lief!
Keeeeeees voor de rest vind ik het maar ‘meh’
Oh! Ik had Justin/Janey niet herkent, ook leuk idd!
Ooh Jip vind ik ook leuk. Ben benieuwd!
Leuk Kees en Jeroen!
@babsopdebeat lijkt me ook heel leuk!
Leuke groep mensen. Tooske vind ik echt iemand waarvan ik had verwacht dat ze al mee had gedaan. En ik vind t ook wel interessant om Jip te leren kennen omdat ze het toen met die man/ex van Aaf Brandt Corstius had gedaan en er een walgelijke post aan had geweid haha. Genieten.
Heyy grappig de vriend van Liesbeth Rasker doet ook mee
Voor een Nederlander is dat echt zo’n goed gelukte man. Je ziet het er amper aan af.
En een goede stem, kan er uren naar luisteren.
Tooske en Kees gaan sowieso ruzie krijgen. Beide lekker pittig.
Ik ken zowaar vier mensen ergens van. Een record van de afgelopen jaren.
Wie doet er weer mee met de poule?
Zo stom dat je nu alweer punten moet inzetten. Op basis waarvan dan?
Ik doe ook weer mee