Wie is de Mol? 2020 #2

Zo blij dat Splinter en Renée er nog in zitten

1 like

Iemand op Reddit houdt anti-molacties bij en hij heeft het minste (en heeft dus de minste kandidatenacties) icm met dat hij het minste geld in de pot heeft gebracht

3 likes

Was dit uiteindelijk andere jaren ook zo? Dat de mol altijd het minste in bracht?

pff ik ga Joshua echt niet missen. Hoe hij over Renée heenliep, toen werd mijn hekel aan hem compleet.

5 likes

Denk niet altijd perse het laagste maar mag hopen dat je als mol ook niet het meeste hebt bijgedragen aan de pot, dan gaat er ook iets mis

1 like

Joshua was echt irritant tegen over renee.

3 likes

Ik vond dit een tergend saaie aflevering

Dat gevoel heb ik al het hele seizoen. Ben al een keer punten vergeten in te zetten, punten kwijt door Joshua… het doet me ineens ook niks meer :joy:

1 like

Het interessante van de aflevering van gisteren vind ik of ze achter de schermen de Mol hebben doorgegeven dat er al €5’000 was geboden. De mol zal hier altijd de hoogste/een van de hoogste willen zijn, tenzij ze het hem/haar hebben verteld. Dat is de ideale positie, want hoeft de Mol zich niet als potgraaier te outen.

Als Splinter de Mol is kan hij goed acteren, want hij leek echt pislink over die €5’000 biedingen. Er kwam bijna stoom van hem af!

9 likes

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk dit seizoen?

Als het splinter is dan gaat joshua zich echt genaaid voelen :rofl:

Hahaha, ja! Maarja dat is elk seizoen natuurlijk wel eens, er is altijd een bondje met de Mol. Altijd leuk die laatste aflevering die totale verbijstering op de ander zijn gezicht te zien, dan.

1 like

Ja dit, de mol hoeft natuurlijk niet met de hoogste 3 te zitten als er ingefluisterd is dat er al 3 5000 euro hebben geboden. Dan kan je lekker minder bieden.

Wat erop neerkomt, dat ik dus nog steeds geen idee heb wie de mol is.

2 likes

Het is dat Splinter er nog inzit anders was ik gestopt met kijken. Wat een naaistreek die €5000 uit de pot. Ik trek de manier van articuleren van Marije ook steeds slechter.

2 likes

Dit gebeurt toch heel vaak? Is in ieder geval al meerdere keren in seizoenen gebeurd. Ik vind het er wel een beetje bijhoren. Ze hebben niet voor niets in de eerste afleveringen al zoveel geld opgehaald.

1 like

Ik denk dat de mol bij voorbaat al wel weet dat mensen veel over hebben voor een vrijstelling. Je maakt jezelf onnodig verdacht door de helft van de pot in te zetten en bent juist een zielepiet als je bij die andere drie zit en dus heel veel ‘risico’ loopt eruit te vliegen. Dit bevestigt voor mij juist extra dat Renée of Splinter het is!

2 likes

Wat een kutaflevering. Had 100x liever Joshua er nog in dan Charlotte & Marije.

2 likes

Ik heb dit ook maar kon het aan mezelf niet echt uitleggen waarom ik dat nou zo irritant vind. Een beetje gemaakt en te perfect gearticuleerd met zon stadse r ofzo. Ik weet niet. Vond Charlotte ook irritant. Vind eigenlijk het hele seizoen wat minder dit jaar. :face_with_hand_over_mouth:

Eerst Lakshmi weg, nu Joshua. Jammer, vond dat de twee leukste kandidaten.

Verder vond ik de aflevering maar saai. Eerste opdracht was grappig maar onhaalbaar, laatste opdracht was voor het team zonder voorkennis ook onhaalbaar. Daardoor was er niks spannends meer aan. Ook niet echt veel kans om op molacties te letten.

WIDM voelt inmiddels een beetje als het voorprogramma van De Mol (BE), daar kijk ik echt naar uit!

5 likes

Ik vind de opdrachten dit jaar wel leuk maar de kandidaten nog steeds niet zo, normaal heb ik wel een beetje een favoriet op dit punt maar vind niemand echt speciaal of leuk. En Charlotte voornamelijk is juist enorm irritant, ik mag toch hopen dat zij niet de mol is.

2 likes