Wie is de Mol? 2020 #2

Zou echt vet zijn geweest!

Ja ik mis hem ook al, vond hem in combinatie met Splinter echt superleuk en gewoon een waanzinnig knappe man :heart_eyes:

1 like

Op wie zitten jullie :thinking: ik weet t niet meer haha

Vond ik oook

Fotootje met Splintah

8 likes

Nou dit bedoel ik, daar had ik nog wel wat langer tegen aan kunnen kijken :hot_face:

2 likes

T enige leuke van dit seizoen is dat ik Tsjechië weer eens zie. Ben ook bij die rotsen geweest :heart:

1 like

rockhard abs en rockhard rotsen. Had mooi geweest

1 like

De duo’s voor de testvraag:
Rocky en Marije
Renee en Splinter
Joshua en Charlotte

Dus als je maar wat gokt niet op Charlotte stemmen want dan heb je het sowieso niet goed :crazy_face:

2 likes

Nog effe over dat absurde bod van 5000 euro…
Mn vriend zei; het zijn allemaal BNers dus voor het geld hoeven ze het niet te doen en bieden ze veel. Deden er nou onbekende mensen mee, dan zouden ze veel meer strijden voor het geld en was en veel minder uit de pot gegaan denk ik?
Hoop dat ze weer n keer zonder bn’ers doen ;). Of dit jaar maar een de Mol Belgie volgen…

1 like

Alsof dit allemaal dikbetaalde bn’ers zijn, volgens mij valt dat wel mee hoor.

5 likes

Toch meer dan de gemiddelde mens denk ik?

Ik denk dat dat met deze bn’ers wel meevalt. Het zijn geen Linda de Mol en Ronnie Flex ofzo

Ook veel muzikanten en kunstenaars, denk dat een onbekend iemand die bij een bank werkt bijvoorbeeld wel meer verdient

9 likes

In België zijn de meest rijke of goed verdienende kandidaten het meest fanatiek ook haha. Vorig jaar een advocaat en het jaar daarvoor een piloot, die hadden het geld niet ‘nodig’ maar gingen er wel vol voor. De piloot won ook en gaf het geld vervolgens ook deels aan een andere kandidaat volgens mij.

Hahaha de advocaat vorig jaar had wel 10.000 euro over voor een vrijstelling.

7 likes

Ja Bart was mijn held :joy: daar is die 5.000 van de dames niks bij, het spel was toen nog niet eens begonnen. Maar hij is idd eigenlijk een slecht voorbeeld haha

3 likes

Arme Splinter en Renee haha, hoop wel dat een van hun de mol is want vind die andere drie maar stom.

Aangezien dit seizoen weer 10 afleveringen heeft moet er nog 1 of 2 afleveringen komen dat er niemand uitgaat of iemand moet terug komen hmm. Want ze zijn nog maar met zijn vijven en er zijn nog vijf afleveringen, waarvan 1 finale en een terugblik dus nog drie ‘normale’.

2 likes

Maar je spreid dus nog over meer dan twee? Dat doe ik niet meer als er maar 5 in zitten haha. Twijfel of ik alles op 1 zet (Charlotte) of nog spreid over twee.

3 likes

Ik ga vanaf deze aflevering niet meer spreiden en ga vol op Rocky. Ben wel nog niet helemaal overtuigd maar vind dat ik nu wel een keuze mag maken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zet in op twee, durf het niet aan om vol op één te gaan. Ik ga voor Rocky en Renee.

Op wie zetten jullie je punten in vanavond?

• Splinter
  • Rocky
  • Renee
  • Charlotte
  • Marije

0 stemmers

En wie gaat er naar huis?

• Splinter
  • Rocky
  • Renee
  • Charlotte
  • Marije

0 stemmers

Ik zet altijd alles op 1, vrees dat ik daar binnenkort spijt van ga krijgen :sweat_smile: