Wie is de Mol? 2020 #2

Wat is dit dannnn weer.

1 like

Afvallerseiland??

16 likes

Neeeheeeeeeeeeee

1 like

Is ze er nou uit of niet?

Ik vond Justins reactie op het groene scherm wel oprecht overkomen.

4 likes

Och ropperdepop is weg

Misschien komt Ron ook terug

11 likes

Ohhh ik denk dat de komende 3 afvallers met een topito iets moeten doen en dat er dan 1 met een hele topo (?) terug mag komen? Of iets mag doen ofzo, want rood scherm is eruit vind ik toch wel…

10 likes

HORRICHE!!!

3 likes

Ik vond het een matige eerste aflevering, maar blijf denk ik wel kijken want vind de kandidaten wel leuk dit jaar.

Moet gewoon niet meer vergelijken met de Belgische mol.

4 likes

Ik ben wel tevreden over deze aflevering. Spannend, veel lagen, goede storytelling, echt een goede aflevering.

6 likes

Ik weet wie de mol is

Samenvatting

Kijk dat oor, Jip!!! Ik zei hier net met de schermen nog oh wat een gekkig oor en daarna kom ik dit tegen. En de mol was op dat feest handjes aan t schudden.

14 likes

Ik heb voor Nederlandse begrippen echt genoten van deze aflevering!! Ik heb ook echt veel zin in in Mexico als decor en volgens mij is de groep heel leuk

4 likes

Ohhh leuke twist! Ik hoop dat Babs terug mag komen!

3 likes
Antwoord op Baron

Nee haar oor ziet er anders uit

5 likes
Samenvatting

Oor van Jip is dikker aan de bovenkant, meer dubbelgevouwen.

Hier een duidelijker screenshot

Ter vergelijking

9 likes

Haha ik vond hem juist wat saai. Die opening wel leuk, maar dat ze met elkaar gingen praten gold dus ook als 1 opdracht? Omdat ze er meestal 3 hebben.

Nja, Mexico zelf vind ik wel leuk en het gedoe met die waarzegster ook wel, dus ben wel benieuwd verder

1 like

Ik vond Rian en Kees verdacht doen in de opdracht, maar ik vermoed dat de makers je die kant op willen sturen. Zelf verdenk ik voor nu Anna. De enthousiaste kandidaat mol. Ik vond haar veel te opzichtig reageren bij die waarzegger en ze zit overal bovenop.

4 likes

Reactie

Samenvatting

Ik had juist het idee dat ik iemand zag die net zo’n neus had als Anna. Heb alleen nog geen zin gehad om alles terug te spoelen maar het kwam in de 5 minuten na het stuk dat Anna zelf had gezocht…. Maar kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten :woman_shrugging:

2 likes
mogelijke mol

32 likes

Dat kan bijna niet missen! Maar tegelijk zo duidelijk dat het programma dat nooit zo zou laten zien lijkt me. Niets is wat het lijkt haha

5 likes