Wat is dit dannnn weer.
Afvallerseiland??
Neeeheeeeeeeeeee
Is ze er nou uit of niet?
Ik vond Justins reactie op het groene scherm wel oprecht overkomen.
Och ropperdepop is weg
Misschien komt Ron ook terug
Ohhh ik denk dat de komende 3 afvallers met een topito iets moeten doen en dat er dan 1 met een hele topo (?) terug mag komen? Of iets mag doen ofzo, want rood scherm is eruit vind ik toch wel…
HORRICHE!!!
Ik vond het een matige eerste aflevering, maar blijf denk ik wel kijken want vind de kandidaten wel leuk dit jaar.
Moet gewoon niet meer vergelijken met de Belgische mol.
Ik ben wel tevreden over deze aflevering. Spannend, veel lagen, goede storytelling, echt een goede aflevering.
Ik weet wie de mol is
Ik heb voor Nederlandse begrippen echt genoten van deze aflevering!! Ik heb ook echt veel zin in in Mexico als decor en volgens mij is de groep heel leuk
Ohhh leuke twist! Ik hoop dat Babs terug mag komen!
Haha ik vond hem juist wat saai. Die opening wel leuk, maar dat ze met elkaar gingen praten gold dus ook als 1 opdracht? Omdat ze er meestal 3 hebben.
Nja, Mexico zelf vind ik wel leuk en het gedoe met die waarzegster ook wel, dus ben wel benieuwd verder
Ik vond Rian en Kees verdacht doen in de opdracht, maar ik vermoed dat de makers je die kant op willen sturen. Zelf verdenk ik voor nu Anna. De enthousiaste kandidaat mol. Ik vond haar veel te opzichtig reageren bij die waarzegger en ze zit overal bovenop.
Reactie
Samenvatting
Ik had juist het idee dat ik iemand zag die net zo’n neus had als Anna. Heb alleen nog geen zin gehad om alles terug te spoelen maar het kwam in de 5 minuten na het stuk dat Anna zelf had gezocht…. Maar kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten
Dat kan bijna niet missen! Maar tegelijk zo duidelijk dat het programma dat nooit zo zou laten zien lijkt me. Niets is wat het lijkt haha