Wie is de Mol? 2020 #2

Precies dit kan toch niet ?

5 likes

Dat lijkt me ook sterk. Ze gaan toch niet zoals als bij Klaas riskeren.

1 like

Ik vond het echt een saaie schijtaflevering. Ik ken meer dan driekwart van de mensen niet, dus kan de namen ook niet onthouden. Voorstelrondje heb ik denk ik gemist, of was dat er helemaal niet?

Ik vond het ook echt super saai! En inderdaad, volgens mij geen voorstelrondje!

Wat was daar dan?

1 like

9 likes

3 likes

Zo verschillend kan het zijn, ik vond het eigenlijk wel een leuke startaflevering en een leuke groep mensen. Ze hebben het voorstelrondje inderdaad overgeslagen.

11 likes

Bij Klaas zat toch een andere hint in aflevering 2 al? Deze kwam volgens mij later nog

Kan ook gebeuren als je in het afvallershotel zit en uitstapjes doet. Dus zegt niets over er lang in zitten.

12 likes

Pff altijd dat gezeik dat de deelnemers niet bekend genoeg zijn :see_no_evil:

Dat voorstellen komt vast nog wel een beetje door de eerste paar afleveringen heen. En misschien ook niet
 Maar is dat echt nodig? Ik ken sommigen ook niet maar ik hoef echt niet per se te weten waar iedereen “bekend” van is. Ik leer ze vanzelf wel kennen.

Ik vond het in ieder geval geen saaie aflevering! Leuke en spannende opening met de waarzegger. Misschien had de tweede opdracht iets spannender gekund maar goed. Nog heeel wat afleveringen te gaan dus ik klaag niet.

38 likes

Half Nederland elk jaar: het moet weer met onbekende mensen dat is veel leuker!!
Ook half Nederland: BELACHELIJK IK KEN BIJNA NIEMAND. ECHT STOM.

55 likes

Ik vind het een heel leuk programma, maar niet het element om uit te zoeken wie het is. Zoals nu met een foto of het Jip of Anna is tijdens het feest. Ik wil niet weten of dat waar is, haha, want dan weet ik de mol al.

‘Vroeger’ vond ik het heel leuk om allemaal fora te lezen over verdenkingen en hints enzo. Maar nu wil ik inderdaad ook gewoon spoilervrij het programma kijken en niet halverwege al weten wie het is, door een online hint die wel waar moet zijn.

4 likes

haha wat? We need more info

Ik weet niet precies hoe het zat maar net toen alle drama aan het licht kwam postte zij deze strip.

4 likes

Echt zin om iedere week weer te lezen hoe saai sommigen de afleveringen vinden en dat de Belgische mol echt veel beter is!! Ja kijk dan daarnaar :roll_eyes: Ik vind dat zo ergerlijk haha

Anyways, ik vond het weer een leuk begin! Leuke groep mensen

14 likes

Wisten jullie dat Anna de partner is van Herman van der Zandt? Ik niet dus bij deze :grin:

8 likes

Heeft hij al eens meegedaan aan widm eigenlijk? Zou hem ook echt een leuke kandidaat vinden

5 likes

Anna doet me denken aan Merel Westerik die ook ooit de mol was

5 likes