Wie is de Mol? 2020 #2

Jeetje Splinter, daredevil

Als mol wil je dat niemand er uit vliegt zodat je minder kans op verdenkingen hebt. Stel Renee is de mol, zou ze info hebben over wie een rood scherm heeft?

De mol weet alles toch dus ik denk van wel

Ik moet steeds aan Pippi Langkous denken bij haar gezicht

4 likes

Volgens mij heeft hij een eigen kleermaker! Hij is ook door Esquire uitgeroepen tot best geklede man van 2019.

2 likes

Ik denk dat het merendeel wel boven de 6000 zit haha

3 likes

Wat doet Charlotte toch eng bij de uitslag met haar mond en ogen. Die draaien helemaal weg, het kan zo in een slechte horror film

1 like

De code die de mol droeg is 80682 :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Haha is dat Marije? Ik wil op haar stemmen maar heb echt geen clue welke code zij droeg.

Van links naar rechts: Charlotte, Rocky, Marije, Renee en Splinter

3 likes

Haha huh hoe weet je dit?

Wie zei er nou in dit topic dat ze vroege 00’s vibes bij Marije kreeg? Sinds ik dat heb gelezen gaat het bij elke aflevering door m’n hoofd als ze in beeld is :joy:

1 like

Op insta staat een bericht dat Ilse Warringa Marije speelt bij de tv kantine. Gaat Marije op die reacties reageren :roll_eyes: Uh nee ik vind je niet te blij en positief, eerder het tegenovergestelde :grimacing:

Oh, dat verbaast me ergens echt helemaal niets! Wat vermoeiend.

Oh is ze er zo eentje haha, ik vind het stiekem altijd juist heel triest overkomen als bn-ers of kandidaten gemaakt positief gaan reageren op gemene tweets of berichten zonder tags erin.

Op wie zet jij je punten in vanavond?
  • Splinter
  • RenĂ©e
  • Charlotte
  • Marije
  • Rocky

0 stemmers

Wie gaat er uit vanavond?
  • Splinter
  • RenĂ©e
  • Charlotte
  • Marije
  • Rocky
  • Niemand

0 stemmers

Heb de aflevering van vorige week nog helemaal niet gezien, lol. Zo weinig interesseert dit seizoen me.

2 likes

Niemand kan toch bijna niet?

1 like

Als je geen punten meer hebt

Bedoel bij “wie gaat er uit vnv”