Jeetje Splinter, daredevil
Als mol wil je dat niemand er uit vliegt zodat je minder kans op verdenkingen hebt. Stel Renee is de mol, zou ze info hebben over wie een rood scherm heeft?
De mol weet alles toch dus ik denk van wel
Ik moet steeds aan Pippi Langkous denken bij haar gezichtâŠ
Volgens mij heeft hij een eigen kleermaker! Hij is ook door Esquire uitgeroepen tot best geklede man van 2019.
Ik denk dat het merendeel wel boven de 6000 zit haha
Wat doet Charlotte toch eng bij de uitslag met haar mond en ogen. Die draaien helemaal weg, het kan zo in een slechte horror film
De code die de mol droeg is 80682 
Haha is dat Marije? Ik wil op haar stemmen maar heb echt geen clue welke code zij droeg.
Haha huh hoe weet je dit?
Wie zei er nou in dit topic dat ze vroege 00âs vibes bij Marije kreeg? Sinds ik dat heb gelezen gaat het bij elke aflevering door mân hoofd als ze in beeld is 
Op insta staat een bericht dat Ilse Warringa Marije speelt bij de tv kantine. Gaat Marije op die reacties reageren
Uh nee ik vind je niet te blij en positief, eerder het tegenovergestelde 
Oh, dat verbaast me ergens echt helemaal niets! Wat vermoeiend.
Oh is ze er zo eentje haha, ik vind het stiekem altijd juist heel triest overkomen als bn-ers of kandidaten gemaakt positief gaan reageren op gemene tweets of berichten zonder tags erin.
- Splinter
- Renée
- Charlotte
- Marije
- Rocky
0 stemmers
- Splinter
- Renée
- Charlotte
- Marije
- Rocky
- Niemand
0 stemmers
Heb de aflevering van vorige week nog helemaal niet gezien, lol. Zo weinig interesseert dit seizoen me.
Niemand kan toch bijna niet?
Als je geen punten meer hebtâŠ
Bedoel bij âwie gaat er uit vnvâ