Wie is de Mol? 2020 #2

Lijkt me ook niet hoor, maar je weet het maar nooit! Of mss ineens 2 haha.

Oh haha, nee mag toch hopen dat er vanavond weer iemand uit gaat!!

Ja gewoon 1 eruit
Het liefst marije

4 likes

Same, maar als Charlotte gaat heb ik daar ook vrede mee.

3 likes

Charlotte en Marije hebben beide al 2x geen scherm gezien dus als zij de mol niet zijn zie ik best 1 van hun eruit gaan vandaag omdat ze misschien onzeker zijn over wie het nou is.

Als Splinter de mol niet is gaat hij denk ik winnen, hij zit denk ik wel op het juiste spoor.

Thanks to avondklok weer eens een aflevering alleen kijken, maar toch gezellig om met jullie te kijken :biggrin:

5 likes

Oh ik zie nu in de korte terugblik van vorige week scènes die ik niet eens gezien heb, echt niet opgelet vorige week :sweat_smile: echt stom dat ik m’n aandacht er zo slecht bij kan houden

Komt door dit topic :stuck_out_tongue:

Haha ja ook, maar ik weet niet. Vind Charlotte en marije irritant! Geen zin om naar ze te luisteren

Ik kijk met ondertiteling
“Vogeltjes kwinkeleren” :thinking:

3 likes

Ze moeten volgend jaar echt naar Nieuw-Zeeland. Geen Corona daar en dat lijkt me zo’n geweldig land voor dit spel

11 likes

Haha ik dacht precies hetzelfde wtf is dat voor woord

1 like

Wat een lugubere plek dit

Dacht 1 seconde dat er lijken aan het dak hingen :joy::joy: het is gelukkig maar kleding

7 likes

En hij heeft nog die twee jokers! Dus hoop dat hij sowieso niet gaat (deze keer)

1 like

Die rode wangetjes van splinter altijd :heart_eyes:

2 likes

En renee lijkt weer echt een boef met die muts

1 like

Ik heb een bril op waar de sterkte niet helemaal goed van is. Dus ik dacht huh wie is die ene die lijkt op tygo (met tygo haar) maar dat is Rocky dus.

4 likes

Gelukkig hebben we altijd Marije nog die het uitlegt

1 like

Gaaaat ze weer!!