Jezus Christus haha marije probeert er bijna een draai aan te geven alsof ze het expres doet ofzo hahaha zeg gewoon shit!!! Balen!!! Dat mag gewoon, je mag balen!
Nieuwe vriendschappen hahaha iedereen negeerde haar
Ze mogen niet knuffelen he. Was vaker zo awkward als er iemand wegging
Ik vind het trouwens stom dat Rik de hele tijd sassy probeert te doen, ‘jij mag nog even blijven’ doe gewoon normaal Rik het is niet meer leuk.
Ik vond haar de laatste afleveringen ook prima te doen overigens.
Grote vraag is nu wie de opdrachten gaat uitleggen voortaan
Hoezo mogen ze niet knuffelen? Zij mogen toch juist wel bij elkaar komen
Wauw die preview! Sick
Ze lacht maar ze huilt.
Het is steeds zo’n ongemakkelijk ‘‘doei he’’ als er iemand weggaat, iemand hier zei dat dat komt omdat ze niet mogen knuffelen. Of het klopt weet ik eigenlijk niet, maar het is wel opvallend steeds
Iniedergeval geen finale met Charlotte én Marije 
Eindelijk komt die vliegtuig opdracht uit de trailer haha
Daarin hoorde je dus dat Splinter er nog in zou zitten
Klopt ik vond het nogal vreemd dat ze dat er niet hadden uitgeknipt.
Geloof er niks van dat de kandidaten zich na het spel hadden gerealiseerd
Ja dat of waarom het er in de eerste plaats niet uit is gemonteerd. Altijd pas na de backlash.
Nou inderdaad, hoe is dat niemand tijdens het editen en de eindmontage opgevallen. Het is toch niet maar één persoon die de montage doet. Echt kwalijk!
Geloof ik ook niks van, als ze dat achteraf hadden gezegd dan hadden ze het er bij het editen misschien ookal uitgehaald. Gewoon weer goedpraten omdat er kritiek op is gekomen 
Jezus die reacties op instagram ook weer, blijkbaar is iedereen die het niet goedkeurt weer aan het zeiken om niks 
Ook mensen die reageren ‘nou het viel mij niet eens op hoor!’ nou als het je niet opvalt dan ga je het toch ook niet missen als het eruit geëdit is Gerda
Ik zat ook echt raar te kijken toen het gebeurde en vind die reacties dat ‘we ook niets meer mogen’ zo ontzettend stom. Ik vind het heel goed dat Marije ook een persoonlijke en nette reactie op haar Instagram heeft gezet. Heb eigenlijk geen reden om niet te geloven dat het is gegaan zoals ze zelf zegt. Dat heb ik wel wat minder bij de reactie van Widm zelf.