Wie is de Mol? 2020 #2

Ze gooit hiermee wel Charlotte onder de bus zeg. Misschien is het wel echt zo gebeurd hoor maar het klinkt wel een beetje basisschoolachtig: Ja zij deed het!!1!! Ik zei juist dat het echt niet kon wat ze deed (maar dat is verkeerd gemonteerd)!!1!

Vind het ook wel vreemd dat het er niet uitgeknipt is. Natuurlijk kan het écht niet meer, maar ik kan me nog voorstellen dat je zo in het vuur van het spel zit dat je het toch zo uitbeeldt, want laten we eerlijk zijn: door dat gebaar denk je wel meteen aan Azië en leg je misschien eerder de link naar het liedje. Maar ik zou me meteen erna schamen en ook expliciet vragen aan de makers om het eruit te knippen.

8 likes

Als dit echt waar is wat zij zegt dan vind ik het nog erger. Dat zij zegt " Dat kan echt niet dat is racistisch" is er uit geknipt maar het gebaar niet…

Ja klopt (als het zo ging als zij zegt) maar vind het alsnog een beetje vingertje wijzen ofzo. Krijg er een beetje klikspaan vibes van maar is misschien niet helemaal terecht want snap in Marije haar positie ook wel weer dat je recht wil zetten dat jij het gebaar in een andere context maakte.

1 like

Mensen die op zondag nog comments liken hier: enlighten me. Kijk je het dan terug en heb je het forum ernaast? Of lees je dit topic zonder de aflevering te kijken op hetzelfde moment?

3 likes

Ik kijk terug en scroll dan door dit topic heen.

Haha guilty :joy: Ik heb live gekeken maar vind het niet chill om tegelijk het forum te lezen, dan kan ik m’n aandacht er niet bij houden. Dus ik lees dit topic de volgende dag terug.

7 likes

Precies dit!

1 like

Hoe zijn die mensen verbaasd dat ze geen goede zinnen hebben gemaakt. Hoe dan.

5 likes

Er zou een fragment uit WIDM geknipt zijn maar het is gewoon helemaal niet terug te kijken op dit moment? Ik wou er net eindelijk eens lekker voor gaan zitten. Meestal kijk ik het gewoon live trouwens maar dit weekend toevallig niet. Even opschieten ajb NPO!

T fragment was ook echt een seconde. Of nog niet eens. Zou zo gepiept moeten zijn.

Jeetje, wat irritant, zou toch idd snel geregeld moeten zijn. Overigens sta ik er helemaal achter hoor, lees dat het racistisch was - maar wil er niet te diep in duiken want bang voor spoilers!

Jep ik kijk meestal ook niet live!

Ik kijk altijd op zondag en lees daarna bij in het topic! Dan deel ik vaak wel wat verdwaalde likes uit voor jullie rake comments haha

2 likes

Ik moest het hele weekend werken en wilde 2 uur geleden gaan kijken maar de video is niet beschikbaar? Kan bijna nooit live kijken maar als ik kijk lees ik ook in dit topic dus nu ben ik maar naar het eind gegaan want ik wil het gewoon zien. Waarom kan dat niet :thinking: :open_mouth:

Er moet een rasistisch gebaar uit geknipt worden waar ophef over was ontstaan, en dat laat blijkbaar wat op zich wachten. Hij staat wel op YouTube zo te zien (WIDM with english subs, ondertiteling kun je uitzetten)

2 likes

Thanks voor de tip - heb de aflevering nu eindelijk kunnen kijken.:+1: Nog met het betreffende fragment erin overigens. Snap niet dat de montage dat erin heeft gelaten terwijl Marije blijkbaar direct daarna opgemerkt heeft dat het racistisch is.

Anyway, ik ben wel helemaal van mol geswitcht dus was een nuttige aflevering.

Joe, de test vraag is beschikbaar. Ik heb niet goed zitten opletten, wie is nu penningmeester?

Splinter met z’n roze kluisje

5 likes

Hij is 24! Nog steeds bizar. Ik ben een week ouder dan Splinter. Ik dacht ook echt dat hij veeel ouder was.

1 like

Hehhhhhh ik kan dit ook echt niet geloven :joy:

1 like