Wie is de Mol? 2020 #2

Ooooh die Splinter, wat zuur…

3 likes

Zo jammer dit.

Ik zit al vanaf moment één op Charlotte, al vanaf dat filmpje waarop alle kandidaten zich voorstelden, op dat podium in die cirkel. Ik zou zweren dat ik haar heb horen zeggen dat ze de mol is, toen ze de kandidaten allemaal door elkaar lieten praten. En daarna zei Rick (? Denk ik) dat de mol zichzelf al bekend had gemaakt. Mijn tunnel was geboren en ik ben er nooit meer uitgekomen :joy: vind haar ook zó overduidelijk mollen, dat ik me oprecht afvraag hoe je het niet kan zien :laughing: als ze het niet is vertrouw ik mezelf nooit meer met dit programma, haha.

Overigens vind ik haar wel echt een superstomme mol en vind ik dit seizoen echt een van de slechtste seizoenen ooit. Maar stoppen met kijken is natuurlijk geen optie :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Juist daarom denk ik dat ze het niet is.

(En zou ik het kut vinden als ze wel de mol blijkt te zijn)

10 likes

Ja dat had ik in vorige seizoenen ook vaak haha. Helaas vind ik de mollen de laatste jaren sowieso niet zo leuk meer, met uitzondering van Jeroen vorig jaar en Jan! En ik vind vrouwen nooit echt leuke mollen.

Haha ja dit heb ik ook. Ik dacht Splinter, maar heb vanaf het begin al het gevoel dat Renee hele rare dingen doet, dus blijf nu op haar :joy:

Oh over die bekendmaking: ik zag pas een filmpje langskomen waarin je (heel zacht op de achtergrond) iemand hoort zeggen ‘ik ben de mol’
Misschien is die hier ook al wel eens gedeeld, weet ik niet

Na dat filmpje ben ik de Rocky tunnel in gedoken. Maar goed, voor hetzelfde geld horen jullie hier juist Renee of Charlotte :upside_down_face:

Filmpje

https://youtu.be/hsxiT7I4ybc

1 like

Hahah ja ik hoor Renée

Ik hoor ook Rocky in de ‘ik’, maar ik hoor alleen maar ‘ik ben’ en niet ‘de mol’

1 like

En ik hoor juist Charlotte :joy: iedereen wat anders hahahaha

Wooow ik wist niet dat er zo’n verschil tussen zat!

Samenvatting

Als het Renee is heeft ze het wel slecht gedaan hahaha (maar kan dus nog dat ze bij die bieding dacht joh daar laat ik anderen het vuile werk doen). Als je zo kijkt is Charlotte natuurlijk obvious maar ik heb het idee dat er altijd zo’n type tussen zit die alles fout doet en veel geld uit de pot haalt. Rocky zit er net mooi tussen, niet het meeste uit de pot om niet teveel verdacht te worden maar ook niet zoveel als Renee binnengebracht hebben.

1 like

Rocky gaf advies aan Renee
Renee aan Splinter
Splinter aan Charlotte
Charlotte aan Rocky

Dacht ik

1 like

Echt precies dit. Ik hoorde dat ook maar sindsdien molt ze zo opvallend dat ik gewoon ben gaan hopen dat het iemand anders is. Het zou zo jammer van het seizoen zijn als iemand zo opvallend in beeld alle geld uit de pot speelt en dom doet en dan de mol blijkt te zijn.

2 likes

Ja zo klopt die! Moest de vraag echt even goed lezen om het te snappen

Ik heb de app dit jaar niet dus geen idee, zijn dit ook de testvragen die de kandidaten hebben moeten beantwoorden?

@anon18225511 ja precies! Hoe ze steeds op sleutelposities staat en vervolgens precies doet wat goed uitkomt voor een mol… ja voor mij kan het echt niet anders haha, helaas. Maar we zullen zien!

Oo geen idee! Denk het wel?
Maar ik gebruik altijd dit insta-account als ik op maandag de extra vraag in de app moet invullen

Ja, in de app komt elke maandag 1 testvraag die de kandidaten ook hebben moeten maken. Als je die vraag beantwoordt op de persoon die uiteindelijk de mol blijkt te zijn, verdien je daar aan het eind nog bonuspunten mee.

1 like

Is er ook een blogger oid die wekelijks de follow the money bijhoudt?

Huh Charlotte gaf toch advies aan Rocky? Toen werd ze genaaid met de jokers voor Charlotte. En renee aan splinter zou ik zweren