Wie is de Mol? 2020 #2

Jaa dat staat er ook!

1 like

?? Nee toch? Of moet ik het anders lezen?

De vraag is een beetje onduidelijk gesteld als “aan wie gaf de mol advies”. Als je denkt dat Charlotte de Mol is kies je dus voor antwoord Rocky (want Charlotte (de mol) gaf advies aan Rocky)

“Aan wie gaf de mol advies?” Als je denkt dat de mol aan Charlotte advies gaf, dan zou Splinter dus de mol zijn.

Oh kut dan heb ik m verkeerd ingevuld noooo

Lol nee ik heb m wel goed ingevuld, dat screenshot hierboven is echt heel verwarrend terwijl de vraag zelf wel duidelijk is

1 like

Ik besef me ineens dat het de finale is

1 like

Ben benieuwd of ze van 1 iemand weer al gaan zeggen dat die niet de mol is

2 likes

kunnen we straks horen dat we volgende week horen wie de mol is! spannend!

9 likes

ik ben er klaar voor! ga even lekker een paar snacks klaarmaken :v:t3:

Ik zit er helemaal klaar voor. Let’s go :partying_face:

Zin in!!

En Rik gaat lekker speechen ‘was je de ideale kandidaat, of 
 was je de mol
’ en dat drie keer in een andere verpakking.

8 likes

Ja en dan zitten we volgende week allemaal klaar voor de ontknoping en krijgen we weeer dat verhaal :roll_eyes:

1 like

Ja ik ook! Of wie niet de winnaar of niet de verliezer is

Haha ja dat is nog het ergste, want die aflevering kunnen ze juist veel andere (leukere) dingen laten zien en dan is daar geen tijd meer voor

3 likes

Neee ik ging er vanuit dat we vanavond al de mol/winnaar/verliezer te horen zouden krijgen, maar volgende week natuurlijk pas. Stom.

1 like

Ja en dan alsjeblieft van Charlotte, als zij het is heeft mijn vader het al sinds aflevering 1 goed en dat gun ik hem niet :rage:

1 like

Als Charlotte het is ga ik volgend jaar niet meer kijken (denk ik).

2 likes

Ik bid nog steeds voor een seizoen waarin in de finale ineens Horace tevoorschijn komt. Dat de makers hem stiekem achter de rug van de kandidaten hebben laten mollen :smirk:

9 likes

Ik zit al super lang op Renée omdat ik haar gewoon cool vond, maar nu denk ik steeds meer dat het toch Rocky is omdat ze zo onzichtbaar is (dat is mijn zwakke theorie)