Wat is dit?
Vind het wel spannend haha
Hij brengt t wel heel serieus.
Dit is wel raar ofzo
Wat leuk om nu al de kandidaten te zien
Maar dan kunnen alle molloten toch straks prima uitvogelen wie er al vroeg weer terug is?
Verwacht dat ze wel ergens 3 weken worden vastgehouden.
Misschien dat ze allemaal even lang van huis blijven? Hoe lang zijn de opnames, 3 weken ofzo?
Ze hebben t warm dus misschien kunnen de afvallers wel lekker vakantie vieren.
Ja ze zullen er idd wel over nagedacht hebben haha
Ik denk dat ik WIDM vooral fantastisch vind omdat het geen live component heeft. Dit onderschrijft dat echt heel erg haha, pfff
Ik heb alleen even gekeken wie alle kandidaten zijn haha en daarna weer uitgezet. Viel me wel op dat het er 11 waren?
Ja precies, dat zijn echt van die langzame maanden, zo kom je die toch beter door!
Edit: dit zijn de kandidaten trouwens
Op wie hebben jullie gestemd? Leuk om na het seizoen terug te zien haha
- Arno
- Everon
- Fresia
- Glen
- Hila
- Kim-Lian
- Laetitia
- Sahil
- Suzanne
- Thomas
- Welmoed
0 stemmers
Edit: ohw oeps meerkeuze. Je kan maar op 1 iemand stemmen natuurlijk
Leuke cast!
Vond het wel echt moeilijk, ik vind Thomas zo’n geijkte mol van tien jaar geleden. Wel echt tof dit, ben benieuwd hoeveel informatie de molloten hieruit weten te halen over in welk land ze zouden kunnen zijn ed.
vooral dit stukje voelt een beetje… (net als de finale altijd)
Zo die Arno werd wel even een partijtje zenuwachtig toen bekend werd dat hij het meest verdacht werd.
Ik heb het gezien maar ik vond het erg langdradig. Eigenlijk net zoals de live bekendmaking van de mol ieder jaar, dat kan me ook niet boeien. En ik vind Rik als presentator gewoon… meh.
Eens! Ik stem voor Art weer terug, of liever nog, Pieter-Jan Hagens