Ik heb de live stream niet gezien, maar is het al opgenomen? Aangezien Everon nu ook de break heeft in GTST?
Vanavond hebben ze een deel van de eerste executie uitgezonden
Superkut haha ik heb dit helemaal gemist Jammer, was leuk geweest om het live mee te maken
Hij…praat…zo…langzaam en…met veel stiltes…tussen…de woorden.
PRECIES! Zeker als hij dan veel informatie moet geven, zoals vanavond, raak ik helemaal de draad kwijt. Als deelnemer / nieuwslezer vond ik hem echt leuk, maar dit is het gewoon net niet.
Ik ken van dat lijstje alleen Kim Lian, ik vraag me altijd af waar ze die vandaan halen of dat ik zelf onder een steen leef ofzo?
Ja dat dacht ik ook, maar heb je ook gegoogeld naar de namen? Dat heb ik namelijk gedaan en nu ken ik er maar vier echt helemaal niet . De anderen kende ik wel van tv maar wist de naam er niet bij.
Huh, waar kan ik dit precies terugzien?
Dacht ik ook, maar ik blijk die Thomas ook te kennen (denk dat als je hem googled je zijn gezicht ook wel herkend)!
Haha ja ik zit op 3 en de rest zegt me niets. Maar zat net te denken, ik denk dat widm best wel selectief is? Want ik bedoel als je kijkt wat voor b,c,d’ners sbs voor bijv de alleskunner verzameld of rtl voor al hun quizzes, dat zijn allemaal mensen die erg graag op tv zijn, relatief bekend onder een groot deel van de bevolking maar die je dus nooit terug zal zien in widm (al ben ik daar zelf niet super rouwig om)
Hoop wel dat er tussen de kandidaten ook wat ‘mol fans’ zitten. Laatste seizoen zaten veel kandidaten, die het programma nooit echt gekeken hadden of alleen kinderen hadden die er fan van waren. Ik mis dan toch dat fanatieke dat je wel ziet bij bij De Mol Belgie.
Vind het sowieso stom dat er alleen ‘bekende Nederlanders’ mogen meedoen. Ik zou het echt tof vinden als er keer een seizoen zou komen met onbekende Nederlanders (als in mensen die zichzelf opgeven). Maarja… that will never happen
Heb je het al gevonden? Ik ben ook benieuwd…
Ik ken er een stuk meer dan anders. Vaak is de groep ook een stuk witter, fijn om flink wat diversiteit te zien deze keer. Ik ben wel enthousiast.
Er wordt sinds deze week ook weer een nieuw seizoen opgenomen dus es in de gaten houden wie er allemaal offline is de komende weken.
Oh wacht dan zat ik helemaal scheef te lezen hahaha
Hahahaha ik ben echt dom. Oké ja, dankje mag ik m’n post nog verwijderen
Nouja het gaat mijn vooral omdat veel bn’ers kandidaten zijn, maar dus soms geen idee hebben over het spel. Ik vind het persoonlijk veel leuker als mensen meedoen die ook een klein beetje molloot zijn of in elkgeval kennis hebben van het spel.
En goede mol is indd ook erg belangrijk!
Ooh dat vind ik juist niet! Ik vind het zo jammer als iedereen meteen bondjes gaat vormen omdat het ‘moet’ en dat gedoe met die molboekjes. Juist leuk als mensen gewoon onbezonnen beginnen
Albanië is echt een ontzettend mooi land, met echt een prachtige natuur! Vind het ontzettend leuk dat ze daar naartoe zijn gegaan