Wie is de Mol? 2020 #3

Ja heel dom

Ik denk dat misschien 1 van de 3 eerste afvallers misschien kan terug keren. De topito die de afvallers hebben gekregen zijn 1/3 part.

En wellicht dat dan zelfs de mol er uit lag en weer terug kan keren. Maar dat is misschien wel erg ver gedacht

6 likes

Ik vind Jip best nep overkomen bij het gesprek en in de auto.

2 likes

Aub niet zeg

9 likes

Ik dacht net dat zij misschien een andere kandidaat een vrijstelling kunnen geven? Maar pas na de derde afvaller kan er wat mee gebeuren inderdaad.

1 like

Ja maar ik denk dat ze sowieso een beetje een zelfbewuste manier heeft van zich gedragen? Dat komt voor mij ook nep/geknutseld over.

3 likes

Zou wel heel bijzonder zijn als Babs dan de mol blijkt te zijn en 1 aflevering lang (of meer) niet heeft kunnen mollen.

2 likes

Dat de mol eruit gaat, dat geloof ik niet in. Die wil dat toch ook niet een paar afleveringen buitenspel staan.

7 likes

Ja want Rosario zal er nog wel wat afleveringen inzitten, dus die hoeven ze nu nog niet te belichten. Voor Jip was dit de laatste aflevering, dus wel zo aardig om haar nog wat schermtijd te geven. Was vorige week ook zo bij Babs.

1 like

Haha ik kon niet kijken vandaag en zit nu bij te lezen. Was vergeten punten in te zetten, dus toen ik dit las dacht ik joeeee alles op Dooske. Maarja helaas zo werkt het niet, kan natuurlijk niet meer inzetten voor deze week :smiling_face_with_tear:

1 like

Wie is de Mol? komt met seizoen met onbekenden

Kan geen link plakken vanuit de app maar leuk!!

10 likes

Ja zag het ook net op nu.nl.

Zelfs zonder Rick van de Westelaken!

Huh, maar hoe hebben ze de kandidaten gecast als de opnames al begonnen zijn? Ben ik wel benieuwd naar. Waar hebben ze die vandaan geplukt?

3 likes

Er wordt in een appgroep geleerd dat dit te maken heeft met deze oproep:

Volgend jaar is natuurlijk het 25e jaar WIDM, en Rick McCullough weg, dus nu gaan ze experimenteren. Het lijkt me erg leuk!

3 likes

Het is ook nooit goed hè :crazy_face:

Ik vind het wel leuk!! Heel benieuwd!

4 likes

Het is toch ook begonnen met onbekende. Plus ik ken ook maar elk seizoen 1 of 2 mensen :joy:
De vlaamse versie met onbekende is volgens mij ook succesvoller.

3 likes

Ja en iedereen is boos dat ze zich als echte molloot niet aan konden melden. Denk je dat dat programma zit te wachten op fangirls en -boys?

4 likes

Wat een zeikerds. Er is al een serie geweest in 2020 met oud-deelnemers, oud mollen wordt dan wat teveel van t goede.

Ik moet zeggen dat ik widm ook minder leuk vind dan een aantal jaar geleden, nu is alles zo dichtgetimmerd omdat men bang is dat het te vroeg geraden wordt en is het ook wat meer voor het grote publiek. Social media heeft ook meer invloed. Ik geniet nu meer van de groepsdynamiek en de mooie omgeving. Dus het is ook een kwestie van accepteren, dat vinden sommige van die die hard molloten geloof ik nogal moeilijk.

Onbekende NL lijkt me leuk. Hoewel ik niet denk dat het heel veel uitmaakt.
Kritiek is nog wel eens dat BNers het doen voor de fame en minder voor t geld. Ik denk dat dat wel meevalt als je kijkt wie er mee doen. Het is nou niet dat je als acteur nou de wereld verdient hier in Nederland.

1 like

Ik zit er weer klaar voor! Kijk vandaag alleen dus hopelijk kijken er hier nog mensen mee, vind dat altijd toch een soort van gezellig.

9 likes

Ik zit er ook weer klaar voor!

1 like