De discussie wordt voortgezet vanaf Wie is de Mol? 2020 #2 - #5456 door Evenveel.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Wie is de Mol? 2020 #2 - #5456 door Evenveel.
Eerdere discussies:
Dit vind ik altijd zon irri spelletje “ohnee t geld is weg”
Wat is Justins skin care routine
Wel goeie dat het de penningmeester zelf is
Jaa dat is altijd haha vind dat juist het irritante haha
Ik ben denk ik de enige maar ik vind die justin ook irri.
Ja, en dan kan ik me al niet voorstellen dat hij de mol is?
Ah helaas tooske is door
Nee volgens mij niet
Omg chill had bijna alles op haar gezet
Je had gelijk haha daarom is ze nu wss weg
Owww nee daar gaat een deel van mijn punten.
Vandaar dat ze er uit ligt
Ik denk dat misschien 1 van de 3 eerste afvallers misschien kan terug keren. De topito die de afvallers hebben gekregen zijn 1/3 part.
En wellicht dat dan zelfs de mol er uit lag en weer terug kan keren. Maar dat is misschien wel erg ver gedacht
Ik vind Jip best nep overkomen bij het gesprek en in de auto.
Aub niet zeg
Ik dacht net dat zij misschien een andere kandidaat een vrijstelling kunnen geven? Maar pas na de derde afvaller kan er wat mee gebeuren inderdaad.
Zou wel heel bijzonder zijn als Babs dan de mol blijkt te zijn en 1 aflevering lang (of meer) niet heeft kunnen mollen.
Dat de mol eruit gaat, dat geloof ik niet in. Die wil dat toch ook niet een paar afleveringen buitenspel staan.
Ja want Rosario zal er nog wel wat afleveringen inzitten, dus die hoeven ze nu nog niet te belichten. Voor Jip was dit de laatste aflevering, dus wel zo aardig om haar nog wat schermtijd te geven. Was vorige week ook zo bij Babs.