Wie is de Mol? 2020 #3

Waarom liep die vrouw zo raar op de achtergrond

1 like

Hahaha ja, Gabriel met die natte plek op zijn kont :joy:

Ik was niet perse overtuigd van de groep.
Als in, voor mij staat een leuke groep gelijk aan een leuk seizoen (niet zo zwart wit uiteraard, maar jullie snappen het). Ik heb niet perse het idee dat ik mezelf ga vermaken met de karakters of met de leuke groepsdynamiek. Maar ik laat me graag verrassen en het tegendeel bewijzen!

1 like

Ik kan 100 programma’s bedenken waarbij mensen voor de fame meedoen maar ik vind dat bij widm niet het geval. En grappig dat je Bridget hierin dan de uitzondering vindt :joy:

Ik denk inderdaad dat het meevalt dat mensen mee doen voor de fame, mensen zullen het wel een eer vinden als ze gevraagd worden.

Wat ik wel merk tov de Nederlandse met onbekende en Belgische met onbekende deelnemers, is dat hun emoties puurder zijn. Ik heb sterk het idee dat de Nederlandse bn-ers heel bewust zijn van het feit dat ze mee doen aan een miljoenen programma en daarom wel ontzettend bezig zijn met hoe ze overkomen

11 likes

Yikes, lekker, dat is mijn grootste fobie. Heb meteen de helft van die opdracht overgeslagen. Hoop dat hier later niet teveel aan gerefereerd wordt en ik het seizoen toch nog kan waarderen.

Jeetje wat stellen sommige mensen hier zich aan :rofl: Even komen melden dat ze zich veel te goed voelen voor dit programma maar toch weer een poging gaan wagen in de hoop dat het nu een keer niet tegenvalt. (Niet letterlijk maar zo komt het over)

Ik vond het een leuke eerste aflevering! Je merkt direct dat er een andere regisseur is!

30 likes

Bij de Belgische Mol kom je ook veel meer te weten over de persoon zelf: kinderen, getrouwd, baan etc. De andere kandidaten vragen daar ook naar. Bij de Nederlandse mol doen ze dit helemaal niet. (Alsof iedereen maar gelijk weet waar je bekend van bent en of je getrouwd bent/kinderen/waar je woont/hobbys)

Ik denk dat daarom de Belgische mol ook leuker is. Je leert de kandidaten echt kennen

5 likes

Kreeg net een foto doorgestuurd dat er op die plek een spiegel zit die zichtbaar is als de deur opengaat, dus dan zou je de hele cameracrew zien staan

3 likes

Waar merk je dat dan aan? Meeste mensen willen hieraan meedoen omdat ze het erg leuk vinden, denk ik. En inderdaad genoeg andere programma’s voor fame oid.

1 like

Oh maar dat van de kandidaten leren kennen vind ik juist totaal oninteressant en niet relevant. Ik hoef echt niet te weten of Ray in zijn vrije tijd graag misdaadseries kijkt en dat Roos van breiden houdt dus dat mogen ze er ook echt uit laten.

5 likes

Maar dan moet je misschien gewoon niet meer kijken als het je zo stoort toch?

6 likes

Waarom ook die negatieve focus op Bridget vraag ik me af
Blijkbaar is zij dus al meerdere keren voor WIDM gevraagd en doet ze nu pas mee dus het klopt ook niet helemaal

2 likes

Ieder jaar zijn er mensen die iedere week moeten verkondigen wat ze er allemaal niet leuk aan vinden en vooral dat ‘de Belgische widm veeeel leuker is’ :yawning_face: Kijk dan gewoon niet

31 likes

Hahaha wat een poep praat jij zeg :yawning_face:

9 likes

Nou @Pantalones ik snap je tweestrijd ergens wel hoor! Hopelijk ga je/we het seizoen waarderen! Want het programma heeft zoveel toffe elementen

3 likes

Ik vind het altijd leuk om mee te lezen over ‘Wie is de mol’, maar zo jammer dat elk jaar een groot deel van de berichten gaat over dat het wéér zo saai is en de Belgische veel beter is.

Ik vond het een leuke eerste aflevering. Heb de namen nog niet helemaal op een rijtje. Moest wel hard lachen om Gabriel die met die ijsklontjes op zijn lichaam stond te wrijven :joy:

7 likes

Ik vond het een leuke aflevering! Het lijkt allemaal wat sneller te gaan en dat vind ik fijn. En dat de kandidaten elkaar meteen al niet helemaal vertrouwen na zo’n eerste opdracht waarbij de helft liegt vind ik ook wel goed gevonden, lekker opstoken :joy:.

(En ik vond vorig seizoen juist minder met bijna geen leuke kandidaten, vooral de mol vond ik toen echt saai en tegelijkertijd irritant betweterig. Dus heb nu juist een beter gevoel bij dit seizoen.)

7 likes

Ik kijk al jaren maar vond het begin echt heel saai en werd een beetje chagrijnig van. Je zit nog helemaal niet in het verhaal, kent de groep niet en je moet naar zo’n saaie treuzel opdracht kijken waar ze een bordje met eigenschappen bij elkaars foto moeten zetten. Uiteindelijk is dit een opbouw naar ‘jullie hebben zo zelf de mol uitgekozen’ maar ik had het gevoel alsof ik naar weer zo’n saai vuller stukje keek en ook nog midden in de aflevering begon?? En dan dat liegen over of ze een joker hebben. Dit soort opdrachten zijn echt het minst leuke.

Maar misschien mijn fout omdat ik niet naar de kick off had gekeken :’)

Seizoen van 2018 had zo’n leuke opening, ‘wij zijn niet in Kiev, vriend’ was iconic.

Stijn is van die ben oke reclame, ‘gewoon zwart??’

8 likes

Bij Sophie en Maaike denk ik steeds dat ze Roos Schlikker zijn :see_no_evil: en die heeft ook ooit meegedaan dacht ik? Haha

5 likes