Wie is de Mol? 2020 #3

Ik heb echt lopen gillen van verbazing haha, zo hilarisch.

Cambodja is wel een beetje ver om even terug naar Nederland te vliegen om in het huis van een van de medekandidaten met diens moeder in bad te gaan…dus mogen ze dan met Rick in bad? :eyes: :joy:

Ik wist niet dat ze een nieuwe regisseur hadden, maar vond die tweede opdracht wel leuk in elkaar zitten! Wel leuk dat t wat verschillende lagen had zegmaar. Zit er iig iets meer in dan vorig jaar

1 like

Omg bridget die het 10x fout doet met die foto maken. Dan zeg je toch joh laat mij eens proberen.

Roos kan ik zoals eerder benoemd ook echt niet uitstaan, vanaf de eerste aflevering eigenlijk al. Heel slecht maar iets in haar ogen irriteert me al.

Verder vond ik het wel een leuke aflevering. Maar inderdaad raar dat diegene die gepakt zijn beloond worden met een joker??

2 likes

Dat klopt niet, in alle kistjes zaten denk ik jokers voor de personen die bij dat naar voren stappen in aflv 1 niet op werd gestemd.
Ook Maaike, die zat niet in dit groepje.

2 likes

Klopt. De mensen waarvan in aflevering 1 werd gezegd dat ze nog kans maakten op een joker. De mensen die gepakt waren moesten de kistjes openen.

Ja maar dan ben je toch nog steeds in het voordeel als je gepakt werd, want dan heb je je joker daar kunnen pakken (mits je kistje open ging). Voor Maaike zat er idd ook een joker bij, maar die heeft zij nu (nog) niet.

Ik snap dus wel wat @astridmagnussen bedoelt, dat het een beetje tegenstrijdig is dat je een opdracht verknalt en juist daardoor relatief makkelijk aan je joker kunt komen

2 likes

Ben benieuwd naar de opdrachten van vandaag :eyes:

2 likes

Haha lijkt me haast onmogelijk het woord te raden…

2 likes

Nou dit! Echt heel lastig dit zeg.

2 likes

Gelukkig de bonus voor zuiver zingen :’)

Heerlijke opdracht voor de mol, die hoeft niks te doen

6 likes

Bridget doet wel echt mollerig trouwens

3 likes

Nora ook! Stukken niet zingen en vals enzo

Leuke opdracht!

Best makkelijk om te mollen denk ik

2 likes

Wat een leuke opdracht :heart_eyes:

3 likes

Nu al zin in zingende Ray haha

1 like

Ja klopt maar ik zit sowieso op haar haha

Wel zorgen dat ze het woord kunnen raden maar dan wel extreem vals zingen

2 likes

Wel kut voor Maaike als zij de mol is, als iedereen al weet dat zij kan zingen kan ze nu moeilijk ineens heel vals gaan zingen :joy:

1 like

Juist alles behalve mollen, alleen zingen wat relevant is voor het te raden woord

1 like

Wel een saaie opdracht zeg

3 likes

Gabriel wel het meest vals haha