Wie is de Mol? 2020 #3

Die neus van Rian :joy:

1 like

Goeie tekeningen ook :joy:

5 likes

Dat was toch heel duidelijk: er mag er maar EEN op staan :cold_face:

9 likes

“oh, echt?!” :no_mouth:

Maar als Mol kan je toch ook juist heel fanatiek worstelaars tekenen die vanavond niet meedoen?

6 likes

:moneybag::money_with_wings:

1 like

Moest ik ook al aan denken. Gewoon 50 tekeningen die kant op sturen en de chaos wordt in ieder geval niet minder.

1 like

Je moet wel echt redelijk Spaans spreken om die tekenaar te zijn in deze… beschrijvingen om zetten in tekening, maar dus ook uitvragen of ze nu op t podium staan etc

:frowning: stom

1 like

Wow ik ben van Justin naar Rian gegaan tijdens de aflevering :pray:

2 likes

Al denk ik alsnog dat de beste mol positie hier bij de show was. Want als ik het goed begrepen heb dan kon er pas geld verdiend worden als ze alle vier een selfie met die worstelaar had genomen. Dus als jij dan maar max. 1 goede selfie aanlevert kan er maar heel beperkt geld worden verdiend.

4 likes

:ok_hand:t3:

4 likes

Niet rouwig om

5 likes

ah fak m’n punten haha

Op het laatste moment nog de helft van mn punten op hem gezet :sweat_smile:

1 like

Ik vraag me elk seizoen weer af of er echt mensne zijn die dat kijken?

11 likes

Wel veel duidelijker dat je gemold hebt als je zelf allemaal slechte foto’s instuurt. Ik denk dat je bij het tekenen wat meer ongemerkt kunt mollen

3 likes

Ik vind/vond hem ook leuk!

2 likes

In die preview zag je 3 grote pastel kleurige dozen. Iets in mij denkt dat daar de drie kandidaten die afgevallen zijn in zitten haha

15 likes

Net teruggekeken, zeikerd eruit, mooi. Molspel gaat goed hier. 800 punten :muscle:

1 like