Wie is de Mol? 2020 #3

OK doei

1 like

Huhh niet eens een test

2 likes

Kak zeg wat irritant

1 like

Vind dit echt saaie afleveringen als er niemand uitgaat, niet eens een test

En dan krijgen we op zijn minst niet eens te zien wie er terug komt

11 likes

Vlak voordat de kist werd geopend klonk het alsof iemand zei “wie zit erin” - is dit meer mensen opgevallen?

10 likes

Voor mij gevoel was de aflevering heel snel voorbij

3 likes

Ja, Fons zag ik dit zeggen.

2 likes

Leek of Fons dit zei

2 likes

De eerste opdracht duurde veel te lang en de rest werd een beetje afgeraffeld, jammer

1 like

Maar hoe gaat het er nu verder uitzien, want nu heb je toch veel te veel kandidaten voor het aantal afleveringen? Er is nu niemand uitgegaan én er komt nog iemand bij…

Ja dit snap ik ook niet. Ik had verwacht er komt iemand terug maar er gaat ook iemand naar huis, óf het lukt die luitjes niet om die topito’s samen te krijgen en de kandidaten krijgen te horen dat er niemand naar huis hoeft. Maar nu is het letterlijk +1

Dit is wel vaker voorgekomen toch dat er niemand uit hoeft of er mensen bij komen. Dan gaan er later meer uit.

8 likes

Ik vind de cliffhanger juist wel leuk. Een keer een afwijking van het standaard format. Als De Mol dit zou doen zou het waarschijnlijk wel gewaardeerd worden want die programmamakers zijn zoooo goed en nu is het ineens een verandering die we niet gewend zijn van Wie is de Mol en is het stom en help nu is het verloop van de afleveringen anders. :stuck_out_tongue:

Ik hoop trouwens dat Babs in die kist zit :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik ook! Vind haar verreweg t leukst en t meest toevoegen aan de groep denk ik

8 likes

Ja of een finale met meer dan 3 is ook wel vaker gebeurd

1 like

Ik ook! Maar ik verwacht Justin om de een of andere manier haha

3 likes
Over wie er waarsch in de kist zit

Ik kwam dit plaatje tegen. Iemand heeft heel goed naar de sleutels gekeken, en het lijkt erop dat de 6 rood omcirkelde sleutels allemaal dezelfde ribbels hebben. En daarvan heeft Jeroen er 1 gepakt, dus waarsch zit Babs in de kist.

8 likes

Haha natuurlijk heeft iemand hier weer op zitten staren hoor

6 likes

Hahaha echt he! Maar hoe kan die persoon uit zo’n vage foto die ribbels duidelijk zien? :rofl:

4 likes

Nah, de anticlimax was wat mij betreft niet de cliffhanger van wie er in de kist dit, dat is prima, maar hoe het hele 'er komt iemand terug’plot wordt afgeraffeld. Ik dacht eerst dat ze in die puzzelopdracht sleutels zouden kunnen verzamelen oid. Daarna dat ze misschien sleutels zouden kunnen kopen, of dat ze überhaupt nog moesten beslissen samen óf ze wel zo’n rare doos wilden openen. Maar nee, ‘trouwens pak nog even een sleutel doei’.

In de Vlaamse versie zou iedereen dit ook een zware anticlimax vinden :joy:

En nog het meest irritante die biechten, dan zie je Jeroen een sleutel in het verkeerde slot doen, daarna een biecht ‘ik probeerde de sleutel maar hij draaide niet. Dus dat was niet de goede kist’ johhhh

Haha en voordat ik nu te gefrustreerd overkom, ik vind widm over het algemeen een leuk programma en kijk het graag, maar ik vind het huidige seizoen tot nu toe echt heel erg tegenvallen

11 likes