Ik zou zeggen joe bekijk t maar ik ga lekker shoppen op die markt tjallas.
Ik zou ook meteen liegen als ik meedeed, gewoon vanaf het eerste moment verwarring creëren
Oh god die Natan… lekker nederlands tegen die chinezen praten. Bestel anders even babi pang gang jongen.
Zou iemand over de foto’s in het Chinees zeggen NMSVPE.
Ik vraag me wel altijd af hoe chill zij het zouden vinden als zij zelf zo dwingend in Amsterdam werden aangesproken door deelnemers van een bijvoorbeeld Chinese spelshow. Doe ff normaal tegen die mensen
Ik vind hem nu al leuk
Chinezen zijn echt te lief. Zomaar op eeb drukke markt je mobiel afstaan aan een stel rare mensen.
Die mensen helemaal aanraken omg stel je voor man, ik sla de eerste de beste die dat doet hoor
‘‘Everybody is friends’’.Is goed meneer Iversen.
Huh ze mochten toch maar 1 foto maken?
Die exdocent/ cabaretier is echt gekleed als een cliché nerd die nooit zijn zolder kamertje uitkomt en hij is totaal niet grappig. Ik zie liever dat ie zich verstopt in zijn grote lelukke. Gele shirt.
was dit een molactie van jaika?
Dat moet dan zeker de grap zijn.
Ik dacht eerder van Leonie omdat zij elke x ging tikken op de telefoons en zij meerdere foto´s liet maken
Ik denk nu al dat Buddy,Johan en Miljuschka mijn minst favoriete personen gaan worden.
Ik hoop telkens dingen te kunnen begrijpen maar even reality check weer dat ik niet genoeg chinees spreek hoor haha
SJOET I KERRIE JOOR BOODSCHAPPEN.
Sjal I kerrie joor boodschappen?
Ik begin al een zwak te krijgen voor tuinbroekboy. Ik ben simpel.