Wie is de Mol? 2020

Volgens mij mogen we beginnen met speculeren en aftellen!

https://www.ad.nl/show/kandidaten-wie-is-de-mol-ontmaskerd-in-colombia~a69abfe5/

Let op: hier worden spoilers gegeven over mogelijke kandidaten!

12 likes

Ik vind het zelf echt een schokkende realisatie maar het is dan alweer 2019 :fearful:

4 likes

Hahahaha jij wint

Vraag 2: Moet de ? achter Mol of 2019?

3 likes

Jaaa zoveel zin in weer! En knap dat ik toch weer 2 blijk te kennen (Nikkie en Robert)

1 like

Als Nikkie inderdaad meedoet, ben ik zo benieuwd hoe zij zal zijn! Ze lijkt me echt heel leuk, haha

Zij deed vorig jaar een in een escape room-programma mee, toen vond ik haar wel leuk!

3 likes

Oeoeoeoeoe leuk.
De namen zeggen me niks behalve Nikkie en Lil Kleine, maar misschien als ik hun gezichten zie wel :see_no_evil:

Robèrt :heart:

5 likes

Wat leuk!!! Heb er nu al zin in. Ik hoop niet dat het net zo’n teleurstellend seizoen wordt als BZV waar ik na drie afleveringen gestopt ben met kijken. Maar ik vind Nikkie echt heel leuk en hoop ook een andere kant van Lil Kleine te zien!

Ohh leuke kandidaten als dat zo is :heart_eyes:

1 like

Zin in :grinning: Ben benieuwd hoe het is met Rik als presentator.

Als deze mensen mee doen, lijkt het me echt een leuk seizoen.

1 like

Ik hoor nu op radio 2 een gesprek tussen de presentator en Carmen Verheul (die doet ook iets bij die zender), en ze speculeren over haar deelname. Zij zegt dat we op de 13e meer weten.

Leuk dat Nikkie meedoet!

Wanneer vinden de opnames normaliter plaats eigenlijk? Zij heeft dan wel haar video’s goed moeten inplannen lijkt me.

Straks gaan allemaal buitenlandse fans WIDM streamen om Nikkie te zien haha

Edit: misschien in eerste post aangeven dat er hier spoilers over mogelijke deelnemers te lezen zijn?

2 likes

Wieisdemoltips op Facebook maakt dit lijstje er van:
De afbeelding is nog wat onduidelijk, maar dit zijn onze voorspellingen:

1: Nikkie ‘Tutorials’ de Jager
2: Nielson
3: Evelien de Bruijn
4: ?
5: Evi Hanssen
6: Jan Boskamp of Julius Jaspers
7: Merel Westrik
8: Robèrt van Beckhoven
9: Sarah Chronis
10: Rick Paul van Mulligen

1 like

En Lil Kleine heeft al Expeditie Robinson gedaan (meer geprobeerd eigenlijk) dus ik denk niet dat die meedoet. Die twee dingen sluiten elkaar doorgaans uit.

Zijn genoeg mensen die eerst aan widm hebben meegedaan en daarna aan expeditie alleen andersom nog niet, maar denk niet dat daar echt regels voor zijn.

O wow dat wist ik niet! Wie dan bijvoorbeeld?

Ik geloof wel dat ze liever nieuwe mensen hebben maar het is niet alsof er in je contract staat dat je maar aan een van de twee mee mag doen. Heb dit een keer gevraagd aan iemand die voor ER werkt en die zei toen dat het een beetje vanzelf zo loopt, niet dat ze echt heel bewust mensen zoeken die wel/niet aan WIDM hebben meegedaan.

1 like

Dennis haha die was zelfs de mol in widm, Patrick Martens, Regina Romeijn.
Ja kan mij dat wel voorstellen dat ze een beetje proberen te voorkomen dat je heel de tijd dezelfde in programma’s ziet.