Nathan ziet er echt uit alsof ie chronisch aan de speed is hahaha
Oja, niet te missen
Ik vind mezelf helemaal mollootwaardig nu want ik zei tegen mn vriend aan het begin van de aflevering Anita gaat eruit want die heeft zo’n andere leader. Niemand anders die dat op was gevallen? Ik dacht bijna: dit is wel té obvious. Alsof ze die lead pas vanaf aflevering 2 gefilmd hebben. Ik vind de groep trouwens best leuk, al vind ik het wel jammer dat Anita weg is.
Vanavond weer nog even bedenken op wie ik in ga zetten.
Bij de statistieken zijn nu Leonie en Tina vet hoog wow, maar ik denk dat ze op dit punt nog mensen op een dwaalspoor willen zetten dus heb niet op hun
Op wie hebben jullie punten ingezet deze week?
- Leonie
- Tina
- Buddy
- Miljuschka
- Johan
- Nathan
- Claes
- Jaike
- Rob
0 stemmers
Mijn vader voelt zich al jaren een soort WIDM orakel en beweert aan het eind van aflevering 2 te weten wie de mol is.
Het irritante is dat hij het vaker goed dan fout heeft gehad. Ben benieuwd wat hij na de aflevering van vanavond gaat zeggen haha
Ik kan ook eens een keer live meekijken!
Gaan we weer! Ik ga letten op Claes en Johan.
Haha herkenbaar
Johan moet de mol zijn want niemand is zo naïef toch
Haha alsof je bij wie is de mol iets meteen zou wegflikkeren dat je krijgt bij een opdracht, tuurlijk Johan dat je dat ‘gelooft’
hahaha mens doe niet zo dramatisch :’)
Ik kijk het met iemand die wat Chinees spreekt en die leest hardop die karakters voor als ze in beeld komen. Hoor ik tussendoor steeds ‘Tsjing woh’ en zo.
Johan doet zo doorzichtig joh, volgens mij wil hij heel opzichtig de mol spelen ofzo
Love Mil. Heerlijk gestructureerd. Topwijf haha
Je voelt de irritatie bij Claes.
Ik heb echt geen idee wat de opdracht is/wat ze aan het doen zijn
ik denk dat rob echt op WikiHow heeft opgezocht hoe eruit te zien als singer-songwriter en elke stap exact heeft gevolgd
Nathan is ook zo lekker kallem en sereen