Wie is de Mol? 2020

Samenvatting

Er zijn ook nog andere foto’s van dat groepje op een andere dag volgens mij. Maar kan ook zeker wat jij zegt, dat hoop ik maar haha.

Ik heb het vanochtend terug gekeken via de Ziggo Go app en daar zat de storing in!

1 like

Net terug gekeken en ik vond het wel grappig om te zien dat al die Chinezen er omheen stonden en aan het filmen waren. Wat moet je met die beelden haha

Weet iemand waarom Anita gisteren zei ‘het zou voor de andere kandidaten veel erger zijn om er als eerste uit te gaan’?

1 like

Nee dat snapte ik ook niet? Misschien omdat zij het nu al zo vet vond ofzo, dat ze dacht dat ze het voor zichzelf minder erg vindt?

1 like

Ik heb terug gekeken via npo, maar daar zat de storing niet in!

Oh dus toch?

Op welk forum staat dat? Ik lees namelijk ook andere fora over widm en ik wil het absoluut niet tegenkomen :stuck_out_tongue: dan open ik die niet meer

Nathan ziet er echt uit alsof ie chronisch aan de speed is hahaha

1 like

Haha maar dit echt

28 likes

Oja, niet te missen :slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Ik vind mezelf helemaal mollootwaardig nu want ik zei tegen mn vriend aan het begin van de aflevering Anita gaat eruit want die heeft zo’n andere leader. Niemand anders die dat op was gevallen? Ik dacht bijna: dit is wel té obvious. Alsof ze die lead pas vanaf aflevering 2 gefilmd hebben. Ik vind de groep trouwens best leuk, al vind ik het wel jammer dat Anita weg is.

Vanavond weer :smile: nog even bedenken op wie ik in ga zetten.

1 like

Bij de statistieken zijn nu Leonie en Tina vet hoog wow, maar ik denk dat ze op dit punt nog mensen op een dwaalspoor willen zetten dus heb niet op hun

Op wie hebben jullie punten ingezet deze week?

• Leonie
  • Tina
  • Buddy
  • Miljuschka
  • Johan
  • Nathan
  • Claes
  • Jaike
  • Rob

0 stemmers

Mijn vader voelt zich al jaren een soort WIDM orakel en beweert aan het eind van aflevering 2 te weten wie de mol is.

Het irritante is dat hij het vaker goed dan fout heeft gehad. Ben benieuwd wat hij na de aflevering van vanavond gaat zeggen haha

9 likes

Ik kan ook eens een keer live meekijken!

Gaan we weer! Ik ga letten op Claes en Johan.

Haha herkenbaar

1 like

Johan moet de mol zijn want niemand is zo naïef toch

1 like

Haha alsof je bij wie is de mol iets meteen zou wegflikkeren dat je krijgt bij een opdracht, tuurlijk Johan dat je dat ‘gelooft’

6 likes