Wie is de Mol? 2020

die johan zn eeuwige grijns, stahhhhhp

Dat is allemaal gecensureerd

7 likes

Zodra Nathan eruit vliegt, stop ik met kijken.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben :see_no_evil:

1 like

het is vgm ook echt heftig gesponsord door die specifieke regio dus zou me niet verbazen als dat is waarom er minder ~~ natuurschoon ~~ is in vergelijking met andere seizoenen

1 like

en niet goed voor je creativiteit blijkbaar, wat een saaie opdrachten

1 like

Dacht dat Leonie het allerirritantste was, maar Johan heeft zich bewezen deze aflevering

12 likes

De opdracht begrijp ik zo, hun hebben sleutels met een code, die code geven ze door en Rob en Johan kijken dan op hun kaartje of ze de code hebben waar op staat waar hun moeten parkeren

Nja ze hebben wel vaker toeristische en drukke plekken bezocht vgm. Daar zou je een goeie opdracht kunnen doen met dat ze elkaar moeten zoeken of iets.

1 like

Ja dat was miloushka meulens.

1 like

Dat was Miloeska Meulens, een mol uit een ander jaar!

1 like

Huh zo weinig geld terwijl ze zoveel goed hadden

Ik heb buddy ook een sleutel op zien hangen.

2 likes

Wat is Johan irritant deze aflevering. En Rob vind ik maar een vaag figuur.

Maar Rob zei meteen alles. Ik onthou niet 4 straten achter elkaar

Wat is het nut van die sleutel terug hangen… of juist wat veroorzaakt het voor fouts

1 like

Nu zegt weer iemand dat Rob zou makkelijk is uit te lokken (of iets in die richting) en dat ze hem op het verkeerde been willen zetten, zou zo grappig zijn als hij dan later de mol blijkt te zijn.

Nou dat je dan die sleutel meeneemt en gaat zoeken naar een auto, terwijl die niet in de ā€œwildeā€ vakken staat maar in een P.

Maar we zagen buddy ā€˜m toch terug hangen? Neemt ie de kijker nou ook in de zeik door dat zogenaamd te verzwijgen? Ik snap t niet meer haha

3 likes

Denk daardoor day buddy niet de mol is.

Hm ik geloof nu ook wel dat er nu niemand naar huis gaat. Zo apart deze test.