En van mij mag hij Leonie gelijk meenemen
Ja, maar ik vrees dat zij er nog even in blijft. Claes gok ik op. Speelt het spel te eerlijk en transparant. Dodelijk. Fijn mens, maar dat brengt je niet naar de finale.
Tot nu toe vind ik dit een leuk seizoen! Vind de groep wel leuk. Ik kan alleen niet live kijken dus moet mān punten van te voren al inzetten.
Op wie zetten jullie je punten DENK JE vanavond in? (Snap dat het misschien nog verandert tijdens de aflevering)
- Miljuschka
- Buddy
- Nathan
- Johan
- Claes
- Leonie
- Rob
0 stemmers
Ohja volgens mij kan ik mān bericht niet aanpassen omdat de stemmen dan verloren gaan, maar ik heb dus echt geen idee hĆØ. Ik vind iedereen verdacht. Ik zet maar in op Miljuschka omdat ik denk dat zij het spel goed speelt en er dus niet uit gaat, en op⦠Nathan? Geen idee. Ga wel spreiden want ben al wat punten kwijt.
Tot nu toe mijn stem op Rob, buddy en Mil (kan haar naam niet spellen oeps) maar vind het toch wat veel⦠wil het terug brengen naar2, maar nog even nadenken op wie dan. Ben bij anita en jaike al punten verloren en wil het niet nog een keer
Ik doe al vanaf afl 1 op Claes en nu blijf ik er gewoon op omdat ik hoop dat hij de mol is en ik dan maximale punten heb.
Verder heb ik echt 0 reden tot verdenking op Claes dus dat zit dan weer niet meeš
Doe je alleen op hem? Wat dapper. Krijg al stress bij de gedachte
Same maar dan met Rob
Ik weet niet op wie ik mijn punten ga inzetten š¤·
Ik zat vanaf het begin op Nathan en Rob. Maar nu staan ze bovenaan in de statistieken en ga ik opeens twijfelen. Ik snap niks van mijn eigen logica.
Ik heb op iedereen behalve Johan ingezet. Wedden dat hij er nu in blijft
Wat doe jij vanavond met je punten?
- Spreiden
- Alles op 1
0 stemmers
Ja dit heb ik ook! Sowieso jammer dat je niet echt af kunt gaan op wat je de kandidaten ziet doen, omdat ze met de edit natuurlijk alleen laten zien wat ze willen laten zien. Daarom vond ik dat stuk waar Rob de verkeerde volgorde leest opeens minder verdacht; dat kunnen ze makkelijk eruit knippen.
Sinds de biecht van Nathan waar hij het over de Buddy-straat heeft vind ik Nathan ook meer een kandidaat, de mol zou toch niet zoān grapje maken als hij ervan uit gaat dat het niet wordt uitgezonden (want pakt zān flesje en oogcontact met de crew).
Ja mee eens! Al is Nathan wel gewoon Nathan met zijn grapjes. Eigenlijk hoop ik gewoon zo erg dat hij het is omdat ik hem zo tof vind. Maar hij mag ook wel de winnaar zijn. (En Rob de mol want mijn punten)
Ik kijk voor het eerst ever WIDM alleen maar heb wel zin om met jullie mee te kletsen
leuk!! benieuwd hoe je het vindt!
Nee wacht, slecht verwoord, ik volg het al heeeeel lang, maar ben vanavond alleen
Elke keer bij het introfilmpje denk ik weer ohja Anita deed ook mee.
Gaan we weer! Ik vind eigenlijk dat ik na vanavond nog maar 1-2 verdachten mag hebben haha
Ik zet altijd punten in op Leonie omdat ik haar echt een type vind dat lang in het spel blijft. Niet omdat ik denk dat ze de mol is haha