De naam staat op zo’n waaier maar het zijn er nogal veel. En ze zwaaien ermee en doen ze dicht enzo.
Er stond is de mol.
Nu kan ik sowieso geen Chinees, maar ik doe dus echt nooit mijn best omdat ik denk ‘ah andere mensen zoeken dat wel uit’ haha
Denk dat er misschien ook wel een hint zit in die 1e opdracht met die reeks foto’s maar ja daar heb ik ook geen zin in om uit te vogelen
Degene met wie ik kijk, zegt dat er ‘… is de mol’ voorbij kwam op een waaier. Maar lijkt me gek dat dat zo in beeld zou komen?
Zegt Mil nou dat is mijn naam?
Hoezo ‘oh dat is mijn naam’?
Ik denk het eeecht niet, ze zouden er echt wel op moeten rekenen dat er mensen zijn die Chinees kunnen
‘Ik zie het niet’ is ook een eeuwenoude mol-uitspraak haha
Ooohhh in sommige groepen zit een man en die groep valt dus dan al af
ni hao allemaal!
Wel slim als je alleen de naam hebt onthouden van wie je denkt dat de mol is.
Dan kan je veeeeel beter filteren, maar ja als je denkt er komt een opdracht voor geld laat ik alles onthouden dan gaat t never lukken
<3 Nathannie
WANT JE BENT ZELF DE MOL NATHAN. (Please)
Ik zou ook voor het geld gaan want het is vet lastig om die tekens allemaal te onthouden en ik ben net dory
De mol wil toch juist zo min mogelijk geld in de pot?
HALLO johan fucking doe niet
Blijf af Johan
Johan AAAAARRGGGGGHH hou toch op! Lul!
Ja klopt. Maar soms pakt de mol ook geld als hij/zij weet dat het er later toch weer uit gaat.
Ik denk dat alle namen op een waaier staan, maar dat er op eentje ‘…is de mol’ staat.