Wie is de Mol? 2020

Hoe ze ook staan te luisteren

36 likes

Wel handig als je als mol een telefoon vindt. Even een metertje verder schoppen en het nummer klopt al niet meer.

2 likes

Net dartelende lammetjes in de wei

1 like

Zou tof zijn als het goede nummer een hint geeft over de naam van de mol.

1 like

Dit is echt een saai spelletje vind ik. Kan je ook makkelijk organiseren in een weiland bij een speurtocht.

1 like

Wel heel leuk voor een kinderfeestje eigenlijk haha

7 likes

Ja dan wel dus! Maar niet echt widm waardig
Lijkt me zelf ook leuk hier in een weiland ergens haha

Oke Nathan vond de telefoon met het foute getal.

1 like

"We hebben het weer helemaal zoals we het hebben willen "

Hoezo mil?? Omdat jij de mol bent

2 likes

Maar
 als de ene kant het meetlint 10cm te hoog houdt, scheelt dat op 90m wel een meter denk ik? En dan nog 5cm alle twee verkeerd staan. Ik denk dat dit makkelijk fout gaat

En dan die nathan met z’n team hhaha. Love die man.

3 likes

Oh ja vanwege hun bondje

oh dus Mil en Buddy spelen het zo dat Buddy expres dingen fout aan het doen is zodat ze hem gaan verdenken of wat?

2 likes

Voor mij dat Buddy zich opoffert als ‘boeman’ in hun complot zegt voor mij dat hij sowieso niet de mol is. Waarom zou je mensen op het juiste spoor willen brengen?

3 likes

Buddy heeft ook tot nu toe het meeste geld binnengehaald. Soms wel het dubbele van andere kandidaten.

3 likes

Ik kom even binnenvallen in dit topic maar het valt mij op dat het in de tussenshots steeds om eten draait zal dit zijn omdat Miljuschka de mol is?

4 likes

Zodat mensen, net als jij, denken dat hij de mol niet kan zijn omdat hij zich ‘‘opoffert’’

Maar dat is vrij onwaarschijnlijk haha

Ik denk dat Leonie voor een negatieve sfeer zorgt. Zonder haar zou het meer als een vriendengroep voelen denk ik.

1 like

Misschien had ie daar even behoefte aan. Kan ik wel begrijpen :sweat_smile:

2 likes

Dit spel is een soort mastermind toch?

2 likes

heerlijke opdracht

1 like