Wie is de Mol? 2020

Nieuwe poll; wie gaat er vandaag uit?

• Nathan
  • Buddy
  • Claes
  • Rob
  • Leonie
  • Mil
  • Niemand

0 stemmers

Woooow lekker bezig mol. En zij maar roepen hoe hoog de pot is.

Ik vraag me ook wel eens af hoe goed een groep het zou doen als ze denken dat er een mol is, maar er helemaal geen mol is. Volgens mij gaat het dan alsnog even slecht (ook door nep mollen, maar ook omdat samen werken gewoon vaak mis gaat).

11 likes

Nouja dit komt niet alleen door de mol, de helft van die opdrachten zijn door de productie ook bijna niet mogelijk gemaakt haha.

5 likes

Ooo ik denk steeds meer Nathan

Hij zei net dat hij heel tevreden was met de pot van 9450
Nu zegt Rik dat de mol heel tevreden is omdat het maar 9450 is terwijl het 30k had kunnen zijn

4 likes

Dit was vorig jaar bij de Mol Belgiƫ. In de eerste aflevering was er nog geen mol.

3 likes

Ja die volle pot is sowieso niet te halen ook al is er geen mol denk ik. Soms zijn die opdrachten zo onmogelijk

3 likes

Oh wat tof!! Gekkigheid haha, leuk.

Hoe deden ze het toen met de testen en wie eruit ging?

word nog steeds agressief van die hoed

3 likes

ā€œdat heb ik net uitgelegdā€

fuck you

2 likes

De eerste aflevering ging er niemand uit. Ze moesten een opdracht doen waarbij ze letters konden verzamelen. Die letters vormden de zin ā€œde mol is nog niet gekozenā€. Toen moesten ze allemaal een test doen. En ipv executie kregen ze te horen of ze de mol waren of kandidaat.

2 likes

Ohhh de eerste aflevering! Sorry niet goed gelezen, ik dacht het eerste seizoen hahahah

1 like

Al deze namen zijn usernames van mensen die op een heel bekend widm forum zitten, echt leuk dat ze dit zo gedaan hebben.

16 likes

Hoe geweldig is dat als die mensen nu hun eigen naam op tv zien haha

6 likes

Ik snap niet wat nu het doel is. Hoe weet je welke enveloppe je moet pakken? Of niks?

2 likes

De mol gaat toch sowieso als een van de eersten om zandkokers weg te flikkeren.

4 likes

Leonie en walkie talkies gaat wel vaak mis.

1 like

ETHER DISCIPLINE

6 likes

Zegt Rik aan het einde pas. Daarom onthouden ze de namen

1 like