Wie is de Mol? 2020

Wat gebeurt er als je de mol raakt?

Dit doet me echt denken aan mijn eigen lasergame avontuur, ik dacht ook dat ik de hele tijd raakschoot en op het einde bleek ik maar 3 dingen ofzo geraakt te hebben :+1:

9 likes

Can relate.
Bleek 36x geraakt te zijn. En 7 dingen geraakt te hebben :joy:

5 likes

Hahaha nathan

1 like

Pfffff wtff

Zei Mil nu dat ze nachtblind was? :thinking:

7 likes

Haha miljuska “Ik ben nachtblind”

3 likes

Beetje molantwoord dit. Gezien deze blind zijn. Vond Nathan ook erg verdacht “oh oeps ja heb me zo op de mol gericht!!!” aka iemand van de productie :woman_shrugging:

1 like

Rick sprak net wel over de mol in hij-vorm leek het? En zijn beschrijving van de mol leek te slaan op Nathan. Ik denk ook Nathan of Rob.

Edit: Nathan’s woordkeuze ‘ik heb me verloren in de mol’ vind ik ook opmerkelijk

3 likes

Ik zit in een soort Miljouschka tunnel, maar zie wel dat Nathan en Rob verdacht zijn. Heb nu gespreid op Rob en Mil

1 like

Deze heb ik ff gemist… Wat zei ie dan?

Ja en ook dat ze zei: ik ging staan en zei kijk hier ben ik dan ofzo vond ik ook wel toevallig…

1 like

Wat hij precies zei weet ik niet meer, maar hij refereerde naar de mol als ‘ie (in de zin van de mol heeft gedaan wat ‘ie…) en dat zeg je in principe alleen als je naar een man verwijst

Weer foto’s

Ik heb op Rob en Nathan ingezet, maar begin steeds meer over Mil te twijfelen. Want niemand daar zit op Nathan en zij zien toch wel meer dan de ge-editte versie die wij te zien krijgen.

3 likes

haha dit kan je toch allemaal nooit onthouden/?

4 likes

Ik heb alleen het woord humburger onthouden.

4 likes

Oftewel: zet iedere Chinees in China op de foto

3 likes

Weer zo’n saaie opdracht. Ik vraag me echt af waarom ik dit seizoen nog kijk…

Ik rijstwijn :+1:t2: